
H Eρυθρόμαυρη Συμμαχία δήλωσε ότι ο αλβανικός αλιευτικός στόλος απειλείται από την πίεση της Ελλάδος και ότι το κανάλι του στενού μεταξύ Κερκύρας και Αλβανίας είναι ένα άλλο γονάτισμα της αλβανικής κυβέρνησης προς το ελληνικό χαράτσι .
Μέσω ενός Δελτίο Τύπου, ο Γενικός Γραμματέας της Ερ. Συμ., Myslym Πασά, δήλωσε σήμερα ότι "ο αλβανικός αλιευτικός στόλος αισθάνεται να απειλείται στη θάλασσά του και είναι απροστάτευτος κάτω από την πίεση του ελληνικού κράτους.



















