Σας αποστέλλουμε, συνημμένως, προκήρυξη(στην ελληνική και την αγγλική
γλώσσα) υποτροφιών για ξένους υπηκόους (αλλογενείς ή ομογενείς)του
Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ), η οποία αφορά την παρακολούθηση
μαθημάτων και σεμιναρίων στην ελληνική γλώσσα και τον
πολιτισμό,συνοδευόμενη από τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, καθώς και τις
αιτήσεις που θα συμπληρώσουν οι υποψήφιοι και παρακαλούμε για τη
δημοσιοποίησή της.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.
ΕΚ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟΥ ΑΡΓΥΡΟΚΑΣΤΡΟΥ
Το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών προκηρύσσει 30 θέσεις υποτροφιών για σπουδές στην Ελλάδα για αλλογενείς και ομογενείς ακδ. έτος 2013-14
Το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.) προκηρύσσει 30 θέσεις
υποτροφιών για σπουδές στην Ελλάδα για το ακαδημαϊκό έτος 2013-2014, ως
ακολούθως:
Οι όροι και οι προϋποθέσεις περιγράφονται στην οικεία προκήρυξη.
Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων λήγει στις 26 Ιουλίου 2013. Η προθεσμία αυτή ισχύει για την κατάθεση των αιτήσεων στις κατά τόπους Ελληνικές Διπλωματικές Αρχές, οι οποίες θα πρέπει να έχουν αποστείλει στο Ι.Κ.Υ. το σύνολο των υποψηφιοτήτων έως την 1 Αυγούστου 2013
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- 15 θέσεις για υπηκόους (αλλογενείς και ομογενείς) κρατών της Βαλκανικής και της Ανατολικής Ευρώπης (μη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης) καθώς και κρατών της Ασίας, της Αφρικής και της Λατινικής Αμερικής
- 15 θέσεις για υπηκόους (αλλογενείς και ομογενείς) κρατών-μελών τηςΕυρωπαϊκής Ένωσης, Ελβετίας, Ισλανδίας, Νορβηγίας, Η.Π.Α., Καναδά, Ιαπωνίας και Ωκεανίας.
Οι όροι και οι προϋποθέσεις περιγράφονται στην οικεία προκήρυξη.
Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων λήγει στις 26 Ιουλίου 2013. Η προθεσμία αυτή ισχύει για την κατάθεση των αιτήσεων στις κατά τόπους Ελληνικές Διπλωματικές Αρχές, οι οποίες θα πρέπει να έχουν αποστείλει στο Ι.Κ.Υ. το σύνολο των υποψηφιοτήτων έως την 1 Αυγούστου 2013
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ
ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ,
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
------
|
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
(Ι.Κ.Υ.)
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΔΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ, ΔΙΕΘΝΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ
ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΩΝ
|
Ταχ. Δ/νση: Λεωφ. Εθνικής Αντιστάσεως 41,
Τ.Κ. – Πόλη: 14234
Νέα Ιωνία
Ιστοσελίδα: http://www.iky.gr
|
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΓΙΑ ΞΕΝΟΥΣ ΥΠΗΚΟΟΥΣ
ΠΡΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ
ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ
(22ο
Πρόγραμμα, 2013-2014)
Το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών
(I.K.Y.)
προκηρύσσει πενήντα (50) θέσεις υποτροφιών για ξένους υπηκόους
(αλλογενείς ή ομογενείς) προς παρακολούθηση μαθημάτων και σεμιναρίων Ελληνικής
Γλώσσας και Πολιτισμού.
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ
1. Να είναι ξένοι υπήκοοι.
2. Να είναι κάτοχοι πτυχίου Ανθρωπιστικών,
Κοινωνικών ή Πολιτικών Επιστημών -Ανωτάτης Εκπαίδευσης ξένου Πανεπιστημίου.
Επιλέξιμοι επίσης είναι οι κάτοχοι πτυχίου άλλων ειδικοτήτων, εφόσον διδάσκουν
την ελληνική ως ξένη γλώσσα.
3. Ηλικία
έως 40 ετών (έτος γέννησης μετά το 1973).
4. Να έχουν στοιχειώδη, τουλάχιστον, γνώση της
ελληνικής γλώσσας.
5. Να μην είναι μόνιμοι κάτοικοι Ελλάδας.
Οι υποψήφιοι θα πρέπει να
καλύπτουν τις ανωτέρω προϋποθέσεις έως την προθεσμία υποβολής των αιτήσεων
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ
1. Αίτηση με μία (1) πρόσφατη φωτογραφία.
2. Πρόσφατο
βιογραφικό σημείωμα.
3. Πανεπιστημιακούς τίτλους σπουδών.
4. Πιστοποιητικό
ελληνικής και αγγλικής ή γαλλικής γλώσσας.
5. Δύο (2) συστατικές επιστολές.
6. Πιστοποιητικό
προϋπηρεσίας στη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας, εφόσον υπάρχει.
7. Πρόσφατο (που θα έχει εκδοθεί έναν (1) μήνα
πριν την υποβολή της αίτησης) πιστοποιητικό
υγείας από κρατικό Νοσοκομείο, ή αντίστοιχο φορέα υγείας από το οποίο θα προκύπτει ότι ο υποψήφιος δεν
πάσχει από μολυσματική νόσο.
8. Αντίγραφο ισχύοντος
διαβατηρίου / αστυνομικής ταυτότητας.
H αίτηση
και τα υπόλοιπα δικαιολογητικά υποβάλλονται μέσω των Ελληνικών Διπλωματικών
Αρχών ή η αίτηση και το βιογραφικό σημείωμα μέσω του ηλεκτρονικού
συστήματος του Ι.Κ.Υ (στο www.iky.gr), και τα υπόλοιπα παραστατικά ταχυδρομικώς.
Τα σχετικά έντυπα διατίθενται
από τις Ελληνικές Διπλωματικές Αρχές, από τα γραφεία του Ι.Κ.Υ. ή από την
ιστοσελίδα του Ιδρύματος www.iky.gr
Όλα τα ανωτέρω έγγραφα θα
πρέπει να είναι συνταγμένα ή μεταφρασμένα στην ελληνική ή στην αγγλική ή στη
γαλλική γλώσσα.
Επιπλέον,
τα αριθμ. 3, 4, 7, και 8 έγγραφα θα πρέπει να είναι επικυρωμένα από την
αρμόδια Ελληνική Διπλωματική Αρχή (Ελληνική Πρεσβεία ή Προξενείο) μόνο
στη περίπτωση που η χώρα προέλευσης του υποψηφίου δεν ανήκει σε εκείνες
όπου έχει καταργηθεί η υποχρέωση επικύρωσης των αλλοδαπών δημόσιων εγγράφων
(Σύμβαση Χάγης 5-10-1961).
Ελλιπείς, ανακριβείς ή δυσανάγνωστες
αιτήσεις αποκλείονται από τη διαδικασία επιλογής.
Επισημαίνεται ότι κανένα
από τα ανωτέρω δικαιολογητικά δεν επιστρέφεται, γι’ αυτό και οι υποψήφιοι
θα πρέπει να υποβάλουν επικυρωμένα φωτοαντίγραφα (και όχι τα πρωτότυπα
έγγραφα).
Υποψήφιοι,
οι οποίοι υπήρξαν ή είναι υπότροφοι του Ι.Κ.Υ. αποκλείονται της επιλογής.
Αιτήσεις υποψηφίων που
φοιτούν στο τελικό έτος σπουδών πριν από τη λήψη του πτυχίου τους δεν θα
εξετάζονται.
ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ
Η
προθεσμία υποβολής ηλεκτρονικής υποψηφιότητας λήγει στις 10 Ιουλίου 2013.
Τα υπόλοιπα παραστατικά θα πρέπει να αποσταλούν ταχυδρομικώς έως τις 19
Ιουλίου 2013.
Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν τον Σεπτέμβριο 2013.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΥΠΟΤΡΟΦΙΑΣ
Η
υποτροφία διαρκεί υποχρεωτικά οκτώ (8) μήνες και χορηγείται αποκλειστικά για
την παρακολούθηση ειδικού κύκλου μαθημάτων και σεμιναρίων ελληνικής γλώσσας και
πολιτισμού σε ένα ή δύο από τα Πανεπιστήμια της Ελλάδας το οποίο ορίζεται από
το Ι.Κ.Υ. μετά από τη διαδικασία επιλογής (κατά κύριο λόγο στα Πανεπιστήμια
Αθηνών, Θεσσαλονίκης, Ιωαννίνων, Πάτρας και Κρήτης).
Τα
μαθήματα αρχίζουν τον Οκτώβριο 2013 και τελειώνουν τον Μάιο 2014.
Με την
ολοκλήρωση του κύκλου σπουδών το Ελληνικό Πανεπιστήμιο χορηγεί σχετικό
πιστοποιητικό.
Συνοπτική περιγραφή του Προγράμματος
α) Ελληνική γλώσσα
Το Πρόγραμμα διαμορφώνεται σύμφωνα με
το επίπεδο γνώσης της ελληνικής γλώσσας και τον αριθμό των συμμετεχόντων. Προς
τούτο, δημιουργούνται συνήθως τμήματα για αρχαρίους, μεσαίους και
προχωρημένους.
Οι
συμμετέχοντες θα ενταχθούν στα τμήματα μετά από γραπτή δοκιμασία.
β) Ιστορία και Πολιτισμός
Οι
υπότροφοι θα παρακολουθήσουν διαλέξεις σε θέματα που αφορούν την ελληνική
ιστορία, πολιτισμό και τέχνη και θα συμμετάσχουν σε εκπαιδευτικές επισκέψεις
που θα πραγματοποιηθούν σε αξιοθέατα στην πόλη υλοποίησης του προγράμματος
καθώς και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας ιστορικού ενδιαφέροντος.
γ) Πολιτιστικό
πρόγραμμα
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει πολιτιστικές εκδηλώσεις και ενεργή συμμετοχή.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ
Η υποτροφία περιλαμβάνει:
1. Δωρεάν
σίτιση και στέγαση (σε εστίες ή χώρους που καθορίζονται από το
Πανεπιστήμιο που αναλαμβάνει το πρόγραμμα).
2. Κάλυψη
διδάκτρων και λοιπών λειτουργικών δαπανών.
3. Ιατροφαρμακευτική περίθαλψη σε περίπτωση
έκτακτης ανάγκης.
4. Μηνιαίο χορήγημα εκατόν πενήντα (150,00) ευρώ
- καθαρό ποσό για τα προσωπικά έξοδα
κάθε υποτρόφου.
5. Εφάπαξ ποσό διακοσίων (200,00) ευρώ ως έξοδα
πρώτης εγκατάστασης.
ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
Οι
υπότροφοι είναι υποχρεωμένοι να παρακολουθούν ανελλιπώς τα μαθήματα και να
συμμετέχουν σε όλες τις δραστηριότητες του κύκλου του προγράμματος.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αθήνα,
31/05/2013
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ
ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ,
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
------
|
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ
ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
(Ι.Κ.Υ.)
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΔΙΚΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ, ΔΙΕΘΝΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ
ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ
ΑΝΤΑΛΛΑΓΩΝ
------
|
Ταχ.
Δ/νση: Λεωφ. Εθνικής Αντιστάσεως 41,
Τ.Κ.
– Πόλη: 14234 Νέα Ιωνία, Αθήνα
Ιστοσελίδα:
http://www.iky.gr
E-mail:
foreigners@iky.gr
|
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
(μη μέλη της Ευρωπαϊκής Ενωσης),
της Ασίας, της Αφρικής και της λατινικησ αμερικησ
Ø 15
ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΓΙΑ ΥΠΗΚΟΟΥΣ ΚΡΑΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ, ΤΗΣ
ΕΛΒΕΤΙΑΣ,
ΤΗΣ ΙΣΛΑΝΔΙΑΣ, ΤΗΣ ΝΟΡΒΗΓΙΑΣ,
ΤΩΝ Η.Π.Α., ΤΟΥ ΚΑΝΑΔΑ, ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΩΚΕΑΝΙΑΣ
ΠΡΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ,
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ / ΜΕΤΑΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2013-2014
Το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.) προκηρύσσει, για το
ακαδημαϊκό έτος 2013-2014, μέχρι δεκαπέντε (15) θέσεις υποτροφιών, για
σπουδές στην Ελλάδα, σε υπηκόους (αλλογενείς ή ομογενείς) κρατών της Βαλκανικής
και της Ανατολικής Ευρώπης (μη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης) καθώς και κρατών
της Ασίας, της Αφρικής και της Λατινικής Αμερικής και μέχρι δεκαπέντε (15)
θέσεις σε υπηκόους (αλλογενείς ή ομογενείς) κρατών - μελών της Ευρωπαϊκής
Ένωσης, Ισλανδίας, Νορβηγίας, Ελβετίας, Η.Π.Α., Καναδά, Ιαπωνίας και Ωκεανίας.
α. Μεταπτυχιακές σπουδές με παράλληλη
παρακολούθηση μόνο μαθημάτων Νέας Ελληνικής Γλώσσας σε αντίστοιχο Σχολείο
Πανεπιστημίου της Ελλάδας κατά το α’ έτος σπουδών.
1. Μεταπτυχιακό
Δίπλωμα Ειδίκευσης – ΜΔΕ (Master’s), από ένα (1) έως δύο (2) έτη ως εξής:
· Δύο (2) έτη για την ολοκλήρωση του κύκλου
(εφόσον απαιτείται) ή
2. Διδακτορικό
Δίπλωμα (PhD), από ένα (1) έως τρία (3) έτη. Σε εξαιρετικές
περιπτώσεις, όταν ο υπότροφος βρίσκεται ήδη στο στάδιο της συγγραφής της
διδακτορικής του διατριβής είναι δυνατόν να χορηγηθεί ένα (1) επιπλέον έτος με
αντίστοιχη παράταση της άδειας διαμονής του, χωρίς καταβολή τροφείων ή άλλων
δαπανών από το Ι.Κ.Υ., προκειμένου να ολοκληρωθούν οι συγκεκριμένες σπουδές.
β. Μεταδιδακτορική έρευνα, από έξι (6) μήνες έως
ένα (1) έτος (με παράλληλη παρακολούθηση μαθημάτων ελληνικής γλώσσας, εφόσον
το επιθυμεί).
γ.
Μετεκπαίδευση/επιμόρφωση διδασκόντων σε τμήματα ελληνικών σπουδών
ξένων
πανεπιστημίων
(σε θέματα που αφορούν την ελληνική γλώσσα, λογοτεχνία,
φιλοσοφία, ιστορία και τέχνη), διάρκειας από έξι (6) έως δώδεκα (12) μήνες.
δ.
Εξειδίκευση (παρακολούθηση σεμιναρίων) στις Καλές Τέχνες, διάρκειας ενός
(1) έτους ως εξής: παρακολούθηση
σεμιναρίων και παράλληλη παρακολούθηση μαθημάτων Νέας Ελληνικής Γλώσσας σε αντίστοιχο Σχολείο
Πανεπιστημίου της Ελλάδας (εφόσον το επιθυμεί).
ε.
Συλλογή ερευνητικού υλικού, διάρκειας ενός
(1) έτους, σε υποψηφίους που εκπονούν στη χώρα τους σπουδές διδακτορικού
επιπέδου.
·
Οι υποψήφιοι οφείλουν να επιλέξουν μία (1) μόνο από
τις παραπάνω κατηγορίες υποτροφιών.
·
Μόνο οι υποτροφίες της κατηγορίας α. οδηγούν στη
λήψη πτυχίου.
·
Το γνωστικό αντικείμενο το οποίο θα επιλέξει ο υπότροφος
για να μετεκπαιδευτεί θα πρέπει να
περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα σπουδών του
ελληνικού πανεπιστημίου της επιλογής του.
Α. ΘΕΣΕΙΣ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΓΙΑ:
1. Υπηκόους κρατών της
Βαλκανικής και της Ανατολικής Ευρώπης (μη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης), της
Ασίας, της Αφρικής και της Λατινικής Αμερικής
· Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Master’s) – δύο (2) θέσεις
·
Διδακτορικό Δίπλωμα (PhD) – δύο (2)
θέσεις
·
Μεταδιδακτορική έρευνα – πέντε (5) θέσεις
·
Μετεκπαίδευση/επιμόρφωση
διδασκόντων σε τμήματα ελληνικών σπουδών ξένων πανεπιστημίων - δύο
(2) θέσεις
·
Εξειδίκευση
(παρακολούθηση σεμιναρίων) στις Καλές Τέχνες - μία (1) θέση
·
Συλλογή
ερευνητικού υλικού – τρεις (3) θέσεις
2. Υπηκόους κρατών - μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης,
Ελβετίας, Ισλανδίας, Νορβηγίας, Η.Π.Α., Καναδά, Ιαπωνίας και Ωκεανίας:
· Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Master’s) – δύο (2) θέσεις
·
Διδακτορικό Δίπλωμα (PhD) – δύο (2)
θέσεις
·
Μεταδιδακτορική έρευνα – πέντε (5) θέσεις
·
Μετεκπαίδευση/επιμόρφωση
διδασκόντων σε τμήματα ελληνικών σπουδών ξένων πανεπιστημίων - δύο
(2) θέσεις
·
Εξειδίκευση
(παρακολούθηση σεμιναρίων) στις Καλές Τέχνες - μία (1) θέση
·
Συλλογή
ερευνητικού υλικού - τρεις (3) θέσεις
Σε
περίπτωση μη κάλυψης όλων των θέσεων, θα γίνεται αναπλήρωση από επιλαχόντες
άλλης κατηγορίας υποτροφιών της ίδιας ομάδας στόχου.
Β. ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ
Οι υποψήφιοι οφείλουν:
1. Να είναι ξένοι υπήκοοι.
2. Να έχουν μόνον ξένη υπηκοότητα (όχι διπλή
υπηκοότητα - ξένη και ελληνική).
3. Να
μην υπερβαίνουν το όριο ηλικίας (έως την ημερομηνία λήξης της
προθεσμίας), ως εξής:
Το 40ο έτος
για την κατηγορία υποτροφιών β. και για τους γιατρούς (έτος γέννησης από
το 1973 και εντεύθεν)
Το 55ο
έτος για την κατηγορία υποτροφιών γ. (έτος γέννησης από το 1958
και εντεύθεν)
4. Να είναι κάτοχοι βασικού τίτλου σπουδών (πτυχίο) ξένου
πανεπιστημίου.
5. Οι υποψήφιοι
διδακτορικού κύκλου να είναι κάτοχοι μεταπτυχιακού τίτλου (Master’s ή ισοδύναμου
τίτλου) από πανεπιστήμιο της αλλοδαπής ή από ελληνικό πανεπιστήμιο.
Ο
μεταπτυχιακός τίτλος (Master’s) δεν
απαιτείται για :
· (δ) εξειδίκευση στις Καλές Τέχνες
· (ε) συλλογή ερευνητικού υλικού
· εκπόνηση
διδακτορικής διατριβής στην Ελλάδα από ξένους υπηκόους που διαμένουν νόμιμα
στην Ελλάδα.
- Οι υποψήφιοι
για «μεταδιδακτορική έρευνα» πρέπει να κατέχουν διδακτορικό δίπλωμα, που
θα
έχει αποκτηθεί είτε σε πανεπιστήμιο της
αλλοδαπής είτε σε ελληνικό Πανεπιστήμιο.
- Οι υποψήφιοι για «μετεκπαίδευση/επιμόρφωση
διδασκόντων» θα πρέπει να διδάσκουν σε τμήματα ελληνικών σπουδών πανεπιστημίων της
αλλοδαπής και να υποβάλουν στο Ι.Κ.Υ. σχετικό πιστοποιητικό υπηρεσίας από το
πανεπιστήμιο όπου υπηρετούν.
- Οι
γιατροί υποψήφιοι θα πρέπει είτε να έχουν ολοκληρώσει την ειδικότητά τους,
είτε να κατέχουν μεταπτυχιακό τίτλο
επιπέδου Master’s. Η υποτροφία αυτής της κατηγορίας χορηγείται για μεταπτυχιακές ή
διδακτορικές σπουδές και όχι για ειδικότητα σε ελληνικό κρατικό
νοσοκομείο.
6. Να γνωρίζουν πολύ καλά την αγγλική ή τη γαλλική γλώσσα.
7.
Να μην έχουν διατελέσει υπότροφοι του Ι.Κ.Υ.
(εξαιρουμένων εκείνων που έχουν λάβει υποτροφία στο πλαίσιο του προγράμματος
“Ελληνική Γλώσσα και Πολιτισμός” του ΙΚΥ) κατά τα παρελθόντα έτη.
8.
Να μην έχουν πραγματοποιήσει σπουδές στην Ελλάδα με υποτροφία
άλλου δημοσίου Ελληνικού φορέα.
Επισημαίνεται
ότι κατά την επιλογή των υποτρόφων προτεραιότητα δίδεται σε υποψηφίους οι
οποίοι:
i)
έχουν επικοινωνία με το Ελληνικό πανεπιστήμιο της επιλογής τους πριν
υποβάλουν τη σχετική αίτηση.
ii)
γνωρίζουν την ελληνική γλώσσα.
iii) Όλοι οι τίτλοι σπουδών τους
έχουν αποκτηθεί στο εξωτερικό.
Όλα τα παραπάνω θα πρέπει να αποδεικνύονται με σχετικά
παραστατικά που συνυποβάλλονται.
Γ. ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ
1. Αίτηση
συμπληρωμένη καθ’ όλα τα σημεία (το σχετικό έντυπο διατίθεται από τις
Ελληνικές Διπλωματικές Αρχές,
από τα γραφεία του Ι.Κ.Υ., ή από την ιστοσελίδα του Ιδρύματος www.iky.gr) με μία (1) πρόσφατη
φωτογραφία.
2. Πρόσφατο
βιογραφικό σημείωμα.
3. Επικυρωμένα
αντίγραφα βασικών και μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών ή και διδακτορικού τίτλου
(εάν απαιτούνται για τη κατηγορία επιλογής του υποψηφίου) καθώς και αναλυτική
βαθμολογία.
4. Βεβαίωση του
πανεπιστημίου από το οποίο αποκτήθηκε ο
μεταπτυχιακός τίτλος (Master’s ή ισότιμος τίτλος), όπου θα αναγράφεται η διάρκεια
σπουδών.
5. Πιστοποιητικό (ή άλλο επίσημο έγγραφο) για την
άρτια γνώση της αγγλικής ή της γαλλικής γλώσσας.
6. Δύο (2) συστατικές επιστολές (στην ελληνική,
αγγλική ή γαλλική γλώσσα μόνο) από Έλληνα ή ξένο καθηγητή πανεπιστημίου (όλων
των βαθμίδων) ο οποίος θα διαθέτει γνώση του αντικειμένου του υποψηφίου και
όπου θα τεκμηριώνεται ότι ο επιδιωκόμενος τίτλος θα συνεισφέρει στην ερευνητική
του σταδιοδρομία.
7. Ερευνητική πρόταση (για τους διδακτορικούς και
μεταδιδακτορικούς υποψηφίους).
8. Βεβαίωση αποδοχής από το πανεπιστήμιο του
εξωτερικού (για όσους πραγματοποιούν διδακτορικές σπουδές στη χώρα τους – κατηγορία ε), όπου θα αναφέρεται
ότι τμήμα της διατριβής
μπορεί να πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα
καθώς και ο τίτλος της διδακτορικής τους
διατριβής.
9. Βεβαίωση, από Τμήμα Ελληνικού Ανώτατου
Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (ΑΕΙ) ή Ερευνητικού Ιδρύματος, αποδοχής για πραγματοποίηση
ερευνητικής εργασίας καθώς και βεβαίωση ανάθεσης παρακολούθησης της
ερευνητικής εργασίας του υποψηφίου σε επιβλέποντα καθηγητή.
10. Βεβαίωση
εκπόνησης διδακτορικής διατριβής (που θα έχει εκδοθεί από τη Γραμματεία
του Ελληνικού Πανεπιστημίου)
για τους υποψηφίους που διαμένουν νόμιμα στην Ελλάδα.
11. Πρόσφατο
πιστοποιητικό υγείας κρατικού Νοσοκομείου, ή αντίστοιχου φορέα υγείας
από το οποίο θα προκύπτει ότι ο
υποψήφιος δεν πάσχει από μολυσματική νόσο.
12. Αντίγραφο ισχύοντος διαβατηρίου/ταυτότητας
(εξαιρούνται από τη διαδικασία επικύρωσης οι
νόμιμα διαμένοντες στην Ελλάδα).
Η αναζήτηση των
Ελληνικών ΑΕΙ γίνεται και μέσω της ιστοσελίδας: http://www.gunet.gr/02en.php (Ελληνικό Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο)
Οι υποψήφιοι θα πρέπει απαραιτήτως να
κατέχουν τους απαιτούμενους τίτλους σπουδών κατά τον χρόνο υποβολής της
υποψηφιότητάς τους. Τίτλοι σπουδών που αποκτήθηκαν μετά τη λήξη της παραπάνω
προθεσμίας δεν θα λαμβάνονται υπόψη.
Μόνο οι πλήρεις φάκελοι υποψηφιότητας θα
αξιολογούνται (ελλιπείς, ανακριβείς, ή δυσανάγνωστες αιτήσεις θα
απορρίπτονται). Οι υποψήφιοι δεν θα πρέπει να υποβάλουν πρωτότυπα
δικαιολογητικά (καθώς κανένα από αυτά δεν επιστρέφεται) παρά μόνον επικυρωμένα
αντίγραφα. Οι αιτήσεις υποψηφιότητας θα πρέπει να συνοδεύονται από τα
απαιτούμενα δικαιολογητικά. (Οι συστατικές επιστολές μπορεί να υποβληθούν
απευθείας στο Ι.Κ.Υ. και μετά τη λήξη της προθεσμίας, αλλά οπωσδήποτε έως τις
31 Ιουλίου 2013).
Υποψήφιοι
που διαμένουν νόμιμα στην Ελλάδα (κατέχουν άδεια διαμονής) μπορούν να υποβάλουν
την αίτηση υποψηφιότητάς τους απευθείας στο Ι.Κ.Υ. με συνημμένη φωτοτυπία της
αδείας διαμονής τους.
Δ. ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ: 26 Ιουλίου 2013.
Τα αποτελέσματα
θα γνωστοποιηθούν στους υποψηφίους τον Σεπτέμβριο 2013.
Ε. ΓΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
1. Πλήρης φάκελος
υποψηφιότητας (υποβολή όλων των απαιτούμενων δικαιολογητικών
επικυρωμένων και μεταφρασμένων).
2. Εξασφάλιση
αποδοχής από ελληνικό πανεπιστήμιο / Ακαδημαϊκό υπεύθυνο.
3. Γνώση της
ελληνικής γλώσσας (και άλλων γλωσσών).
4. Τελικός βαθμός
ή χαρακτηρισμός πτυχίου/-ίων.
5. Συστατικές
επιστολές.
6. Θέμα και σχέδιο
έρευνας (όπου απαιτείται)
ΣΤ.
ΕΙΔΙΚΑ ΣΥΝΕΚΤΙΜΩΜΕΝΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
1. Για Μεταπτυχιακές
Σπουδές (Master’s)
α) Βαθμολογική επίδοση σε μαθήματα συναφή
με τον επιδιωκόμενο τίτλο σπουδών
β) Αιτιολογημένη δήλωση ενδιαφέροντος
2. Για Διδακτορικές
Σπουδές (PhD)
α) Μεταπτυχιακός τίτλος
β) Πρόταση διδακτορικής διατριβής (3.000 λέξεων) η οποία θα αξιολογηθεί με βάση
τα ακόλουθα:
(i)
αρτιότητα
(ii) ρεαλιστικό
χρονοδιάγραμμα
3. Για
Μεταδιδακτορική Έρευνα
α) Πρόταση ερευνητικής εργασίας (3.000
λέξεων) η οποία θα αξιολογηθεί με βάση
τα ακόλουθα:
(i)
αρτιότητα
(ii) ρεαλιστικό
χρονοδιάγραμμα
β) Επιστημονικές δημοσιεύσεις
γ) Εισηγήσεις σε επιστημονικά συνέδρια
4. Για Μετεκπαίδευση/επιμόρφωση
διδασκόντων σε τμήματα ελληνικών σπουδών ξένων
πανεπιστημίων
α) Διδακτική εμπειρία
β) Συγγραφικό έργο
γ) Διακρίσεις
5. Για εξειδίκευση στις Καλές
Τέχνες
α) Αιτιολογημένη δήλωση
ενδιαφέροντος
β) Καλλιτεχνικό έργο
6. Συλλογή ερευνητικού υλικού
α) Θέμα διδακτορικής διατριβής
β) Αναγκαιότητα της συλλογής του
ερευνητικού υλικού στην Ελλάδα
Ζ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ
Οι υπότροφοι δικαιούνται:
α. €600,00
(επιπλέον των φόρων με τους οποίους επιβαρύνεται το Ι.Κ.Υ.) ως έξοδα α¢
εγκατάστασης (εφάπαξ ποσό).
β.
Δωρεάν ιατροφαρμακευτική και νοσοκομειακή περίθαλψη σε περίπτωση
έκτακτης ανάγκης και μόνο σε
Δημόσια Νοσηλευτικά Ιδρύματα. Οι Ευρωπαίοι πολίτες θα πρέπει να έχουν
εφοδιαστεί με την Ευρωπαϊκή Κάρτα
Ασφάλισης-Ασθενείας από τον οικείο ασφαλιστικό φορέα της χώρας προέλευσής τους.
Οι υπότροφοι:
α) για
μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές, εξειδίκευση στις καλές τέχνες και
συλλογή ερευνητικού υλικού δικαιούνται μηνιαία τροφεία ύψους €600,00
(επιπλέον των φόρων),
β) για τη
μεταδιδακτορική έρευνα και τη μετεκπαίδευση/επιμόρφωση
διδασκόντων σε τμήματα ελληνικών σπουδών ξένων πανεπιστημίων (σε θέματα που
αφορούν την ελληνική γλώσσα, τη
λογοτεχνία, τη φιλοσοφία, τη
ιστορία και τέχνη), δικαιούνται μηνιαία τροφεία ύψους €800,00
(επιπλέον των φόρων).
Δίδακτρα (επιπλέον των φόρων με τους
οποίους επιβαρύνεται το Ι.Κ.Υ.) κατά το πρώτο έτος υποτροφίας, σε
κρατικό (Πανεπιστημιακό κατά προτίμηση) Σχολείο Νέας Ελληνικής Γλώσσας.
Οι υπότροφοι για διδακτορικές σπουδές
δικαιούνται εφάπαξ ποσού μέχρι €300,00 (επιπλέον των φόρων) για τη
δαπάνη εκτύπωσης της διδακτορικής τους διατριβής καθώς και εφάπαξ ποσού έως €300,00
(επιπλέον των φόρων) για εργαστηριακές δαπάνες υποχρεωτικού χαρακτήρα.
- Δεν
προβλέπεται οικονομική χορηγία για έξοδα ταξιδίων, συνέδρια, σεμινάρια ή άλλες
ερευνητικές δραστηριότητες.
- Δεν
προβλέπεται επιπρόσθετη οικονομική χορηγία για το/τη σύζυγο ή άλλα εξαρτώμενα
μέλη του υποτρόφου.
- Η υποτροφία ανακαλείται για το χρονικό διάστημα που ο υπότροφος βρίσκεται εκτός Ελλάδος, εάν δεν έχει εκ των προτέρων εξασφαλίσει την άδεια του Ιδρύματος.
Η. ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΥΠΟΤΡΟΦΙΑΣ
Η διάρκεια της
υποτροφίας είναι συνεχής και δεν διακόπτεται.
1. Η διάρκεια της μεταπτυχιακής
και της διδακτορικής υποτροφίας είναι ετήσια και μπορεί να επεκταθεί ως
ακολούθως:
α) για Μ.Δ.Ε. (Master’s)
συμπεριλαμβανομένου και του έτους παρακολούθησης μαθημάτων ελληνικής γλώσσας έως ένα (1)
έτος, και
β) για PhD μέχρι δύο (2) έτη.
2. Η διάρκεια της μεταδιδακτορικής
υποτροφίας και της μετεκπαίδευσης /επιμόρφωσης
διδασκόντων σε τμήματα ελληνικών σπουδών ξένων πανεπιστημίων (σε θέματα
που αφορούν την ελληνική γλώσσα, λογοτεχνία, φιλοσοφία, ιστορία και τέχνη), είναι αρχικά εξαμηνιαία και μπορεί να ανανεωθεί
για ένα ακόμη εξάμηνο εάν απαιτείται από το πρόγραμμα της έρευνας. Σε καμία
περίπτωση πάντως δεν θα υπερβαίνει το ένα έτος.
3. Η διάρκεια της
υποτροφίας για εξειδίκευση στις καλές τέχνες είναι ετήσια.
4. Η διάρκεια της
υποτροφίας για συλλογή ερευνητικού υλικού είναι αυστηρά ετήσια χωρίς
δυνατότητα ανανέωσης.
Θ. ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΥΠΟΤΡΟΦΙΑΣ
1. Υποψήφιοι που είναι ή έχουν
διατελέσει υπότροφοι του Ι.Κ.Υ., ή άλλου ελληνικού φορέα θα εξαιρεθούν της
επιλογής. Η υποτροφία ανακαλείται και τα χρήματα επιστρέφονται στο
Ι.Κ.Υ., αν διαπιστωθεί παραβίαση του όρου, έστω και εκ των υστέρων.
2. Οι υποψήφιοι υπότροφοι πρέπει να γνωστοποιούν στο Ι.Κ.Υ.
ένα μήνα πριν, την ακριβή
ημερομηνία άφιξής τους στην Ελλάδα, τον αριθμό διαβατηρίου και την
ημερομηνία έκδοσής του, ώστε να έχουν
ολοκληρωθεί από το Ι.Κ.Υ. όλες οι αναγκαίες διαδικασίες που αφορούν στην έκδοση σπουδαστικής θεώρησης
εισόδου (student visa) από τις αρμόδιες Προξενικές Αρχές. Η τουριστική θεώρηση εισόδου (tourist visa) δεν
μετατρέπεται σε σπουδαστική στην Ελλάδα, γι’ αυτό
το λόγο συνιστάται στους υποψηφίους υποτρόφους να μην έρχονται στην Ελλάδα
χωρίς σπουδαστική θεώρηση
εισόδου (student visa).
3. Έναρξη Υποτροφίας
Δε νομιμοποιείται ενεργοποίηση της υποτροφίας κατά τους θερινούς μήνες. Για όλες τις κατηγορίες υποτροφιών, η έναρξη γίνεται μετά την άφιξη του υποψηφίου υποτρόφου στην Ελλάδα. Ειδικότερα, για κάθε κατηγορία υποτροφίας ισχύουν οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
α) Για τις μεταπτυχιακές σπουδές και την εξειδίκευση
στις καλές τέχνες:
(i) να έχει γίνει
αποδεκτός από Σχολείο Νέας Ελληνικής Γλώσσας Πανεπιστημίου της Ελλάδας
(τα σχετικά μαθήματα συνήθως
αρχίζουν την 1η Οκτωβρίου) και
(ii) να έχει γίνει
έστω και προσωρινά αποδεκτός από Τμήμα ελληνικού Πανεπιστημίου/καθηγητή για
πραγματοποίηση των αντίστοιχων σπουδών, όπως αυτό θα προκύπτει από σχετικό
επίσημο έγγραφο. Ειδικά για τις μεταπτυχιακές σπουδές, θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία
οριστικής εγγραφής έως τη λήξη του α’ έτους υποτροφίας, καθώς και να έχει
υποβάλει στο ΙΚΥ βεβαίωση ισοτιμίας του πτυχιακού του τίτλου από το ΔΟΑΤΑΠ
(Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης).
β) Για τις διδακτορικές σπουδές:
Με τη λήξη του α’ έτους της υποτροφίας απαιτείται
πιστοποιητικό πλήρους εγγραφής σε διδακτορικό επίπεδο (PhD) με τον ορισμό της Τριμελούς Συμβουλευτικής Επιτροπής
και του θέματος διδακτορικής διατριβής, καθώς και να έχει υποβάλει στο ΙΚΥ
βεβαίωση ισοτιμίας του μεταπτυχιακού του τίτλου από το ΔΟΑΤΑΠ (Διεπιστημονικός
Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης).
γ) Για μεταδιδακτορικές
σπουδές και συλλογή ερευνητικού υλικού να έχει γίνει αποδεκτός
από ακαδημαϊκό υπεύθυνο Ελληνικού
πανεπιστημίου ή κρατικού ερευνητικού κέντρου για ερευνητική εργασία.
δ) Για τη μετεκπαίδευση/επιμόρφωση
διδασκόντων σε τμήματα ελληνικών σπουδών ξένων πανεπιστημίων
(σε θέματα που αφορούν την ελληνική γλώσσα, λογοτεχνία, φιλοσοφία, ιστορία και
τέχνη) να έχει γίνει αποδεκτός από τμήμα
Ελληνικού Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος.
Σε κάθε περίπτωση, ο υποψήφιος είναι υπεύθυνος για την
υποβολή των απαιτούμενων δικαιολογητικών (και όχι ο εκάστοτε ακαδημαϊκός
υπεύθυνος από το ελληνικό Πανεπιστήμιο).
4. Υπότροφοι που έχουν γίνει αποδεκτοί σε διδακτορικό
πρόγραμμα σπουδών και μέχρι την έναρξη της υποτροφίας τους έχουν
αποκτήσει το διδακτορικό δίπλωμα, μπορούν να χρησιμοποιήσουν την υποτροφία για μεταδιδακτορικές σπουδές.
5. Οι υπότροφοι επιτρέπεται να ασκούν έμμισθη δραστηριότητα, κατά τη
διάρκεια της υποτροφίας, εφόσον δεν παρεμποδίζονται οι σπουδές τους. Οι υπήκοοι
τρίτων χωρών, που έχουν λάβει άδεια διαμονής για λόγους σπουδών, επιτρέπεται να
εργάζονται μόνο με καθεστώς μερικής απασχόλησης, σύμφωνα με τους όρους της
οικείας νομοθεσίας.
6. Ο υποψήφιος υπότροφος χάνει την υποτροφία
του στις παρακάτω περιπτώσεις:
α)
Εάν έχει δηλώσει ψευδή ή ελλιπή στοιχεία στην αίτηση υποψηφιότητας.
β) Εάν
λαμβάνει ταυτόχρονα υποτροφία και από άλλη πηγή.
γ) Εάν δεν συμμορφώνεται με τους όρους της
υποτροφίας.
δ)
Εάν διώκεται πειθαρχικά από το πανεπιστήμιο, δεν σημειώνει ικανοποιητική
πρόοδο στις σπουδές
του και δεν ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις που απορρέουν από την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας (όπου
απαιτείται).
ε) Εάν απουσιάζει από την Ελλάδα,
ανεξαρτήτως λόγου, χωρίς να το έχει προηγουμένως γνωστοποιήσει
γραπτώς στο I.K.Y.
Ο υπότροφος, μετά τη λήξη της υποτροφίας
του, οφείλει να επιστρέψει στην χώρα του ή να αναχωρήσει από την Ελλάδα όταν
εκπληρωθεί ο σκοπός για τον οποίο διέμενε στη χώρα.
Τυχόν επιμέρους ζητήματα που ενδέχεται να
ανακύψουν κατά των υλοποίηση της παρούσας προκήρυξης και δεν περιλαμβάνονται
σ’αυτή, ρυθμίζονται με αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου του ΙΚΥ.
I. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΩΝ
Μόνο
οι υπότροφοι της κατηγορίας α.
Μεταπτυχιακές Σπουδές δικαιούνται να μεταβούν στο εξωτερικό για ερευνητικούς σκοπούς και
για μικρό χρονικό διάστημα (έως 4 μήνες), μετά από σύμφωνη γνώμη των
καθηγητών τους και εξασφάλιση σχετικής άδειας μετάβασης στο εξωτερικό από το
Διοικητικό Συμβούλιο του Ιδρύματος, πριν από την μετάβαση.
Υποβολή
εκθέσεων πεπραγμένων και τίτλων σπουδών
1. Κατά τη
διάρκεια των σπουδών τους, οι υπότροφοι
οφείλουν να υποβάλουν στο Ι.Κ.Υ.:
α) -Βεβαίωση επιτυχούς παρακολούθησης ή/και
εξέτασης, επιπέδου Α1 τουλάχιστον, από το Σχολείο Νέας Ελληνικής Γλώσσας (πριν από τη λήξη του
α΄ έτους της υποτροφίας),
απαραίτητη προϋπόθεση για την ανανέωση της υποτροφίας των υποτρόφων των
κατηγοριών α. και δ.
-Πιστοποιητικό
ελληνομάθειας του Σχολείου Νέας Ελληνικής Γλώσσας (πριν από τη λήξη του
α’ έτους της υποτροφίας) για τους
υποτρόφους της κατηγορίας υποτροφιών α., που παρακολουθούν Μ.Δ.Ε.
(Master’s) ή εκπονούν διδακτορική διατριβή στην ελληνική
γλώσσα, εφόσον απαιτείται από
το αντίστοιχο Πανεπιστημιακό Τμήμα.
β) Έκθεση σπουδών υπογεγραμμένη από τον
επόπτη καθηγητή (στο τέλος κάθε εξαμήνου).
γ) Ετήσιο πιστοποιητικό αναλυτικής βαθμολογίας (στην
περίπτωση παρακολούθησης
μεταπτυχιακού
προγράμματος σπουδών επιπέδου Μaster’s) ή ετήσια έκθεση σπουδών υπογεγραμμένη από την Τριμελή
Συμβουλευτική Επιτροπή (στην περίπτωση εκπόνησης διδακτορικής διατριβής).
Τα παραπάνω δικαιολογητικά με τη σχετική
αίτηση υποβάλλονται από τον υπότροφο και είναι απολύτως απαραίτητα για τη
ανανέωση της υποτροφίας. Διαφορετικά, το Ι.Κ.Υ. έχει το δικαίωμα να προβεί στη
διακοπή της υποτροφίας.
2. Στο τέλος του προγράμματος σπουδών, οι υπότροφοι
οφείλουν να υποβάλουν στο Ι.Κ.Υ.:
• επικυρωμένο
αντίγραφο του ακαδημαϊκού τίτλου που απέκτησαν (εάν αυτός προβλεπόταν από το
πρόγραμμα σπουδών τους) καθώς και ένα ανάτυπο της μεταπτυχιακής τους εργασίας ή
της διδακτορικής τους διατριβής (α. κατηγορία υποτροφίας).
• Οι υπότροφοι της
κατηγορίας β., γ., δ. και ε. οφείλουν να υποβάλουν λεπτομερή τελική έκθεση
σπουδών υπογεγραμμένη από τους καθηγητές τους.
• καλλιτεχνικό έργο
(προαιρετικά) (δ. κατηγορία υποτροφίας).
Οι όροι και οι
προϋποθέσεις της υποτροφίας αναφέρονται λεπτομερώς στη σχετική σύμβαση (σε δύο
όμοια πρωτότυπα) που θα συναφθεί μεταξύ του υποτρόφου και του Ιδρύματος, μετά
την άφιξή του στην Ελλάδα.
Αθήνα, 31/05/2013
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ,
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
----
|
ΙΔΡΥΜΑ
ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
(Ι.Κ.Υ.)
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ΕΙΔΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ,
ΔΙΕΘΝΩΝ
ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
ΤΜΗΜΑ
ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ
ΚΑΙ
ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΩΝ
----
|
Ταχ. Δ/νση: Λεωφ. Εθνικής
Αντιστάσεως 41,
Τ.Κ. – Πόλη: 142 34 Νέα Ιωνία, Αθήνα
Τηλ.:+30 210 3726331, 3726381
Φαξ:+30 210 3312359
E-mail: foreigners@iky.gr
|
ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΥΠΟΤΡΟΦΙΑΣ
ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ
(22o Πρόγραμμα,
Ακαδημαϊκό Έτος 2013-2014)
ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΘΕ NA ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΘΕΙΤΕ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 2013-2014 (www.iky.gr) ΠΡΙΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΑΙΤΗΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΥΠΟΒΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΑΡΧΗ (ΠΡΕΣΒΕΙΑ Ή ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ).
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ
1. Επώνυμο:* ….................................................................................................................……………………………
2. Όνομα:*
………………………..….........................................................................................................................
3.
Ημερομηνία γέννησης: ………………………...….............. 4. Τόπος γέννησης: …………………………………………..
5. α) Εθνικότητα: …….…................................................ β) Υπηκοότητα: ………………………..………………………
(Δηλώνω υπεύθυνα ότι δεν έχω διπλή
υπηκοότητα: ελληνική και ξένη)
γ)Ομογενής:
Ναι Όχι
6. Πανεπιστημιακοί Τίτλοι Σπουδών (βασικό πτυχίο /μεταπτυχιακοί τίτλοι)
– Εκπαιδευτικά
Ιδρύματα: …………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
7.
Βαθμός πτυχίου (άριστα, λίαν καλώς, καλώς): ………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
8. Ημερομηνίες κτήσης των αντίστοιχων
τίτλων:
…...............................................................................……
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
*Το
ονοματεπώνυμο και η διεύθυνση θα πρέπει να συμπληρωθούν με κεφαλαίους
χαρακτήρες του λατινικού αλφαβήτου.
9.
Μητρική γλώσσα:
….............................................................................................................................……
10.
Επίπεδο γνώσης της Νεοελληνικής γλώσσας: στοιχειώδες
βασικό
μέσο
προχωρημένο
11. Άλλες γλώσσες
που γνωρίζετε (άριστα - καλά -
μέτρια - λίγο) – αντίστοιχα πιστοποιητικά:
.....................................................................................................................................................................
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
12.
Εργάζεσθε; Ναι Όχι
13. Επάγγελμα / Θέση:
…………………………….....................................................................................................
14. Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία / προϋπηρεσία:
…………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
15. Διαμένετε
στην Ελλάδα τώρα ή κατά το παρελθόν; Αναγράψατε το ακριβές χρονικό διάστημα
και το σκοπό της διαμονής σας:
………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
16. Τύχατε ποτέ υποτροφίας από το Ι.Κ.Υ. ή από κάποιο
άλλο φορέα ελληνικό ή ξένο ; (εάν ναι, προσδιορίσατε φορέα,
πρόγραμμα και χρονική περίοδο): .............................................................…..
.................................................................................................................................................................…
17. Ακαδημαϊκές διακρίσεις ή βραβεία που έχετε
λάβει: ………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
18. Επαγγελματική εξέλιξη (περιγράψατε πώς η υποτροφία θα σας βοηθήσει
στην σταδιοδρομία σας στη χώρα
καταγωγής σας): ……………………………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
19. Αναφέρατε τους λόγους που
σας προέτρεψαν να συμμετάσχετε στο πρόγραμμα και πώς συσχετίζετε τις γνώσεις
σας για την Ελλάδα με τη συμμετοχή αυτή: ……………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
20. Αναφέρατε τυχόν σοβαρό
ιατρικό σας πρόβλημα ή ασθένεια με ταυτόχρονη υποβολή σχετικής ιατρικής
βεβαίωσης (μεταφρασμένη στην αγγλική, γαλλική ή ελληνική γλώσσα και επικυρωμένη
όπου απαιτείται): ……………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
21. α)
Αριθμός διαβατηρίου / ταυτότητας: …………………………………………………………………………………………….
β)
Ημερομηνία έκδοσης: …………………………………………………………………………………………………………………..
22. Όνομα πατέρα: ………………………………………………………………………………………………………………………………..
23. Οικογενειακή κατάσταση(έγγαμος ή άγαμος):
...................................................................................….
25. Πλήρης
διεύθυνση μόνιμης
κατοικίας:………….…..................................................................……………….
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
.............................................................................................................................................................……..
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
26. Διεύθυνση
αλληλογραφίας (αν κατά τη περίοδο υποβολής και επιλογής αιτήσεων θα είναι διαφορετική- επαρχία,
πόλη, οδός, αριθμός): …………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
27.
Τηλέφωνο: α)
σταθερό ..………………………………………….. β) κινητό
…..…………………………………………………
γ) Ε-mail …………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Υποβάλλω
εσώκλειστα:
2.
Πρόσφατο βιογραφικό σημείωμα
3.
Πιστοποιητικό υγείας κρατικού νοσοκομείου ή
αντίστοιχου υγειονομικού φορέα που θα βεβαιώνει ότι δεν πάσχω από μολυσματική ή
άλλη νόσο η οποία θα έθετε σε κίνδυνο τη δημόσια υγεία ή ασφάλεια (σύμφωνα με
τους κανονισμούς του Παγκοσμίου Οργανισμού Υγείας)
4.
Επικυρωμένα* αντίγραφα των πανεπιστημιακών
τίτλων σπουδών
5.
Πιστοποιητικό γνώσης ελληνικής ή αγγλικής ή
γαλλικής γλώσσας
6.
Πιστοποιητικό προϋπηρεσίας σε θέση διδάσκοντα της
ελληνικής γλώσσας (εάν υπάρχει)
7.
Δύο (2) συστατικές επιστολές
8.
Αντίγραφο ισχύοντος διαβατηρίου / ταυτότητας
........................................................
........................................................
Υπογραφή Τόπος
και ημερομηνία
*Σημεíωση: Όλα τα παραπάνω έγγραφα θα πρέπει να είναι
συνταγμένα ή μεταφρασμένα στην ελληνική ή αγγλική ή γαλλική γλώσσα. Επιπλέον,
τα υπ' αριθμ. 3 ,4, 5 και 8 έγγραφα θα
πρέπει να είναι επικυρωμένα από την αρμόδια Ελληνική Διπλωματική Αρχή(Ελληνική Πρεσβεία ή Προξενείο) μόνο στη περίπτωση που η χώρα
προέλευσης του υποψηφίου δεν ανήκει σε εκείνες όπου έχει καταργηθεί η υποχρέωση
επικύρωσης των αλλοδαπών δημόσιων εγγράφων (Σύμβαση Χάγης 5-10-1961).
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HELLENIC REPUBLIC
MINISTRY OF EDUCATION & RELIGIOUS AFFAIRS,
CULTURE & SPORT
------
|
STATE
SCHOLARSHIPS FOUNDATION
(Ι.Κ.Υ.)
DIRECTORATE FOR SPECIAL
PROGRAMMES,
INTERNATIONAL SCHOLARSHIPS
UNIT FOR FOREIGNERS
AND CULTURAL EXCHANGES
|
Address: 41, Ethnikis Antistaseos Avenue,
GR – 14234, Nea Ionia, Athens
Website: http://www.iky.gr
|
CALL FOR APPLICANTS
SCHOLARSHIPS OFFERED
TO FOREIGNERS
TO ATTEND COURSES AND
SEMINARS IN GREECE
IN THE MODERN GREEK LANGUAGE
AND CULTURE
(22nd Programme, 2013-2014)
The State Scholarships Foundation (Ι.Κ.Υ.) announces that it will offer up to fifty (50) scholarships to foreigners (or foreign nationals of Greek
descent) from countries worldwide in order to attend courses and seminars in the Modern Greek Language and
Culture.
REQUIREMENTS FOR ELIGIBILITY
Applicants must:
1.
Be nationals of any country of the world except Greece.
2.
Hold a graduate degree from a foreign University in
the fields of the Humanities, the Social and Political Sciences.
Eligible to apply are also university graduates who teach the Greek as a
foreign language.
3.
Not exceed the fortieth (40th)
year of age (date of birth after 1973).
4.
Have at least a basic knowledge of the Greek language.
5.
Be not permanent residents in Greece.
Applicants must meet the above requirements by the
application deadline.
DOCUMENTS TO BE SUBMITTED
1.
An application form with one recent photograph – if
any.
2.
An up-to-date curriculum vitae.
3.
Certified copies of University
Diplomas – Degrees.
4.
Certificates indicating the
knowledge of Greek (if any) and English or French language.
5.
Two (2) letters of reference.
6.
A written evidence of employment
as a teacher of Greek, if any.
7.
A recent health certificate by a
state hospital or a certificate from the relevant national health service stating that the applicant
does not suffer from any infectious diseases.
8.
A copy of a valid
passport/identity card (where applicable).
The application form with
all documentation requested shall be submitted through the Greek Diplomatic
Authorities or application forms and CV’s via our electronic application system
(www.iky.gr), whereas the remaining documentation is to be sent by post.
Application
forms are available from the Greek Diplomatic Mission, or the I.K.Y. or as
downloaded copy from the I.K.Y website at: www.iky.gr
All
the documentation submitted must be written or translated into Greek, English
or French.
In
addition, documents numbered 3, 4, 7, 8 and 9 must be certified by the Greek
Diplomatic Authorities (the Greek Embassy or Consulate) only in cases where the
candidate’s state of origin is not a member of the Hague Convention (Apostille) of 5 October 1961 abolishing the
requirement of legalisation for foreign public documents.
Applicants must submit only certified copies of
the original documents as these will not be returned. Incomplete,
inaccurate or illegible application files will not be taken into consideration.
APPLICATION DEADLINE
The electronic application deadline is 10 July 2013. The remaining
documentation required has to be sent by 19 July 2013 by post.
Applicants will be notified of
the outcome by a confirmation letter in September 2013.
DURATION OF THE SCHOLARSHIP
The
duration of this scholarship is no less than eight (8) months and is only
offered for a specific course in the Modern Greek Language and Culture organised
mainly at one of the following Greek Universities: Athens University,
Thessaloniki University, Ioannina University, Patras University, Crete
University. The University, which will hold
this course, will be decided by the I.K.Y after the selection process.
START DATE
The courses will start on October 2013 and will
end on May 2014.
On
successful completion of the study programme, the Greek University will provide
students with a certificate of attendance.
COURSE OVERVIEW
a. Greek Language
This programme offers learning
opportunities at beginner, intermediate (or upper intermediate) and advanced
levels following a placement test and subject to sufficient students numbers.
b. History and Culture
Beneficiaries will be introduced to Greek
History, Culture and Arts through seminars, educational visits to the sites of
the city of study and excursions to the most historic sites of Greece.
c. Social Programme
Social events are included in the
course where an active participation is required.
FINANCIAL SUPPORT
The scholarship covers the following costs:
a. Free meals and
accommodation (in University residence or in
purpose-built flats provided by
the University which will undertake the programme).
b. Tuition fees
and other relevant costs.
c. Free cost emergency medical treatment under the
National Health Service (in public hospitals). European
citizens should have the European Insurance Illness Card from their insurance agency of their country.
d. A monthly
allowance of € 150,00 (net amount) for personal
expenses.
e. € 200,00 for initial expenses.
TERMS AND CONDITIONS
Applicants who are or have been on a scholarship by
the I.K.Y. will be excluded from the programme.
Applications by undergraduates who have not yet
obtained their University degree will not be considered.
Scholarship
holders must regularly attend the courses and participate in all activities of
the programme of study.
Athens, 31/05/2013
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HELLENIC
REPUBLIC
MINISTRY OF EDUCATION & RELIGIOUS AFFAIRS,
CULTURE & SPORT
------
|
STATE SCHOLARSHIPS FOUNDATION
(Ι.Κ.Υ.)
DIRECTORATE FOR SPECIAL PROGRAMMES,
INTERNATIONAL SCHOLARSHIPS
UNIT FOR FOREIGNERS
AND CULTURAL EXCHANGES
------
|
Address: 41,
Ethnikis Antistaseos Avenue,
GR – 14234 Nea Ionia, Athens, Greece
Website: http://www.iky.gr
|
Call for Applicants
PROGRAMME 2013-2014
FOR FURTHER EDUCATION/POSTGRADUATE STUDIES/POSTDOCTORAL RESEARCH
IN GREECE
I 15 SCHOLARSHIPS OFFERED TO NATIONALS OF BALKAN AND EASTERN EUROPEAN COUNTRIES (NON-MEMBER STATES OF THE EUROPEAN UNION), ASIA, AFRICA AND LATIN AMERICA
II 15 SCHOLARSHIPS OFFERED TO NATIONALS OF THE EUROPEAN UNION MEMBER STATES, ICELAND, NORWAY, SWITZERLAND, U.S.A., CANADA, JAPAN AND OCEANIA
The State Scholarships Foundation (Ι.Κ.Υ.) announces that it will offer up to fifteen (15)
scholarships to nationals (foreigners or of Greek origin) of Balkan and
Eastern European countries (non-member states of the European Union), Asia,
Africa and Latin America and fifteen (15) scholarships to nationals
(foreigners or/of Greek origin) of the European Union Member States, Iceland,
Norway, Switzerland, U.S.A., Canada, Japan and Oceania, for studies in
Greece, beginning in the academic year 2013-2014.
CATEGORIES AND DURATION OF THE
SCHOLARSHIPS:
a.
Postgraduate studies in
combination with Modern Greek Language courses in
a school of Modern Greek Language, at a state Greek University only during
the first year of the scholarship. These courses are optional, unless
otherwise stipulated by the Regulations of the relevant University Department.
ii) Doctorate (PhD) (one (1) year up to three (3)
years). Under exceptional circumstances an additional year may be granted
for those PhD students who are on the writing phase of their thesis, with no additional expenses
from the I.K.Y., but with an extended by one
year residence permit given for this purpose.
b.
Postdoctoral research (six (6) months up to one (1) year) in
combination with optional Modern Greek Language courses in a School of Modern
Greek Language, at a state Greek University.
c. Further education in the following
subject areas: Greek Language, Literature, Philosophy, History and Art aimed
for professors of Greek studies at Universities abroad (six (6) months up to
one (1) year).
d. Specialisation in Fine Arts
(attendance of seminars) - one (1) year in combination with optional Modern Greek Language
courses in a School of Modern Greek Language, at a state Greek University.
e. Collection of research data for applicants who are conducting
PhD studies in their country, (one (1) year).
Please
note that only the scholarships of the category a. do lead to a degree
award. Applicants may apply to study any subject area currently available at
the Greek Universities but may only choose one category of scholarship.
The subject area selected by the candidate
to be followed must be part of the study programme in the host university.
A. NUMBER OF SCHOLARSHIPS
For target group I:
2 scholarships
for a Master’s Degree
2 scholarships
for a PhD
5 scholarships
for a Postdoctoral Research
2 scholarships
for Further Education
1 scholarship
for Fine Arts
3 scholarships
for Research Data
2 scholarships
for a Master’s Degree
2 scholarships
for a PhD
5 scholarships
for a Postdoctoral Research
2 scholarships
for Further Education
1 scholarship
for Fine Arts
3 scholarships
for Research Data
B.
REQUIREMENTS FOR ELIGIBILITY
Applicants should:
1. Be foreign nationals.
2. Hold only foreign citizenship (not both foreign
and Greek).
§ a., d. and e. categories of scholarships: are aged 35
years (year of birth after 1978 and onwards)
§ b. category of scholarships: are aged 40
years (year of birth after 1973 and onwards)
§ category for medical doctors: are aged 40 years
(year of birth after 1973 and onwards)
§ c. category of scholarships: are aged 55 years (year
of birth after 1958 and onwards)
4. Hold a graduate degree from a foreign
recognised higher education institute.
5. Hold a postgraduate degree (Master’s or
equivalent) from a foreign or a Greek University for prospective
PhD applicants. This postgraduate degree is not a prerequisite for the following categories:
§ specialisation in the Fine Arts (d. category)
§ collection of
research data (e. category)
§ those who are legally residents in Greece whilst
undertaking PhD studies.
- Applicants for postdoctoral
research studies must hold a doctoral degree (PhD) completed at a foreign or a Greek University.
However, their graduate degree (Bachelor) should be from a foreign University.
- For further education
(in the following specific subject areas of study: Greek Language, Literature, Philosophy, History
and Art), applicants should be professors in a Department of Greek studies at a foreign University. A certified document from
this Department showing their employment must also be
submitted along with all relevant
documentation.
- Medical doctors should
have either completed their specialty or hold a postgraduate degree (equivalent to Master’s).
The
scholarship is strictly offered for postgraduate/doctoral studies and
not for work or internship in a
state hospital.
6. Have a very good command of English or
French.
7. Have never been on a scholarship from the
I.K.Y. (those who have been granted a scholarship for the IKY Programme “Greek
Language and Culture” are entitled to apply).
8. Have not undertaken studies in Greece on a
scholarship provided by any Greek authority.
Priority
will be given to applicants who:
i) have already established a contact with a
Greek University / potential academic prior to their application.
ii)
have a knowledge of the Greek language.
iii) have acquired all their Degrees
outside Greece.
For all the above-mentioned, applicants are
required to provide supporting documentation.
C. DOCUMENTS TO BE SUBMITTED
Applicants meeting the above
requirements by the application deadline should submit through the Greek
Diplomatic Authorities in their country of residence (or in a neighbouring
country in case of absence of a Greek Embassy or Consulate in their country)
the following documents:
1.
An application form (available
from the Greek Diplomatic Mission, or the I.K.Y., or downloaded copy from the I.K.Y. website at:
www.iky.gr) duly completed, signed and with one recent photograph attached.
2.
An up-to-date curriculum vitae.
3. Transcripts of
previous University studies (undergraduate and postgraduate) and certified
copies of the degrees obtained. Please ensure that all qualifications gained at
degree (i.e. university) level and above are included.
4.
A document from the University
where they have completed their Master’s Degree (or equivalent), stating the
duration of their studies.
5.
A formal letter (or relative
certificate) indicating the very good command -both written and oral- of
English or French (in case of non native speakers).
6.
Two (2) letters of reference, of
two (2) academics (who are familiar with the area of research and explaining
how the qualification aimed at would benefit the candidate’s research career)
from a Greek or foreign university. References must only be submitted in Greek,
English or French.
7.
A research proposal with the topic (for
doctoral and postdoctoral candidates).
8.
A formal letter from a foreign University
Department (for those conducting a PhD in their country – e. category),
certifying that part of their doctoral research has to be undertaken at a Greek
University, and the proposal for their doctoral research.
9.
A formal letter from a Faculty or
Department of a state University or Research Centre based in Greece certifying
their undertaking of a research project signed by the supervisor appointed.
10. A formal letter from a Greek University Department (for
those already conducting a PhD at a Greek University) and who are legally
residents in Greece), certifying their doctoral status.
11. A recent national hospital certificate or a
certificate from the relevant health service stating that the applicant does
not suffer from any infectious diseases.
12. A copy of a valid passport/identity card (those
legally residents in Greece are exempted from this validation).
Please consult the http://www.gunet.gr/02en.php for
detailed information about Greek Universities.
If documentation is not in English, French or Greek, a
certified translation into Greek or English must be supplied. In addition,
documents numbered 3, 4, 8 and 11 should be certified by the Greek Diplomatic
Authorities (the Greek Embassy or Consulate), only in cases where the
candidate’s state of origin is not a member of the Hague Convention (Apostille)
of 5 October 1961 abolishing the requirement of legalisation for foreign public
documents.
Applicants must already hold their degrees at the time
of submission of their application files. Expected degrees not awarded by
the specified deadline will not be taken into consideration.
Only complete documentation requested will be
processed. (Incomplete, inadequate or
illegible application files will not be taken into consideration). Applicants
must only submit certified copies of original documents as these will not be
returned. Please note that only the letters of reference may be
submitted at a later date, and in any case no later than July 31, 2013
directly to the I.K.Y.
Applicants who are legally in Greece and hold a
residence permit card may only submit directly to the I.K.Y. all the
above–mentioned documents, along with a photocopy of their residence permit
card.
D. APPLICATION DEADLINE
The application deadline is July
26, 2013. You will be notified about the outcome of your application by
September 2013.
E. GENERAL SELECTION
CRITERIA
1. A complete file documentation.
2. Acceptance by a Greek State University or
Research Institution (for Postdoctoral
candidates) or Academic Staff.
3. Knowledge of the Greek language (and other languages).
4. Final grade of the degree(s) obtained.
5. Letters of reference.
6. Title and research proposal (where applicable).
F. SPECIFIC
ASSESSMENT CRITERIA IN COMBINATION WITH GENERAL ONES
Applicants will be required to supply the
following materials, depending on the scholarship category.
1. For Master’s Studies:
a.
Grades achieved in appropriate
subjects in relation with the intended study
b.
Motivation letter
2. For PhD Studies:
a.
Postgraduate degree
b. Research Proposal (3.000 words long) which
will be assessed for:
i.
the quality
ii. the realistic timetable
3. For Postdoctoral Research
a.
Research project proposal (3.000
words long) which will be academically assessed for:
i.
the quality
ii. the realistic timetable
b.
Publications
c.
Announcements in conferences
4. For Further Education
a.
Teaching experience
b.
Published work
c.
Awards and prizes
5. Specialisation in Fine Arts
a.
Motivation letter
b.
Portfolio (e.g. of artwork)
6. Gathering of Research Data
a.
Topic of the PhD
b.
Statement of purpose (explaining
the necessity for the gathering of data to take place in Greece)
G. FINANCIAL SUPPORT
All scholarships include:
a. 600,00€
(net amount - taxes are excluded which are paid by this Foundation) as a
fixed contribution for initial expenses.
b. Free cost emergency medical treatment under the
National Health Service (in public hospitals). European
citizens should have the European Insurance – Illness Card from their insurance agency of their country.
The scholarships for postgraduate,
doctoral studies, specialisation in the Fine Arts and collection of research
data include a monthly allowance of 600,00€ (net amount - taxes are excluded which are paid by this
Foundation) for living expenses, whereas for postdoctoral and further
education studies (in the Greek Language, Literature, Philosophy and Art),
a monthly allowance of 800,00€ (net amount - taxes are
excluded which are paid by this Foundation).
c. The full cost of tuition fees (net amount - taxes are excluded which
are paid by this
Foundation) to attend courses in a state School of Modern Greek Language
at a Greek University, provided only during the first
year of the scholarship (where applicable).
The scholarships for doctoral
studies include as well: a) up to 300,00€ (net amount - taxes are
excluded which are paid by this Foundation) to cover binding and printing costs
of the PhD thesis at the end of the scholarship and b) up to 300,00€
(net amount - taxes are excluded which are paid by this Foundation) to cover
research costs (e.g. consumables) if such expenses are required by the
programme of studies.
- Grants
are not available to fund travel expenses and attendance at conferences, seminars, symposia or
research activities.
- No
additional assistance or funds are provided for the spouse or other dependants
of the scholarship holder (if you
plan to bring your family with you, you will need to consider cost issues carefully).
- The
scholarship will be withheld for periods spent outside Greece without the
prior permission of
this Foundation.
H. DURATION OF THE SCHOLARSHIP
The scholarship is only valid for the academic year
2013-2014.
The
duration of the total scholarship is for a continuous period of time.
1.
The duration of the postgraduate
and doctoral scholarship is annual and renewable as follows:
a. for the Master’s, with Greek Language
Courses included, for one (1) further year,
b. for the PhD for two (2) additional
years.
2.
The duration of the post-doctoral
scholarship and the further education (in the Greek Language,
Literature, Philosophy, History and Art) is six (6) months initially and
is renewable for a further semester depending upon the research undertaken. The
award cannot be held over a maximum of twelve (12) months.
3. The duration of the
scholarship for specialisation in the Fine Arts is annual with the Greek
Language courses included. This scholarship cannot be extended.
4. The duration of the
scholarship for collection of research data is strictly annual without
any possibility for renewal.
The renewal of the scholarship is decided upon
by the Administrative Board of this Foundation according to the scholar's
programme of studies and is subject to satisfactory progress (e.g. scholars should:
follow their programme of study, complete the Modern Greek Language course
successfully -where applicable- to be awarded the intended degrees, have
satisfactory academic accomplishment etc.).
In all cases, the I.K.Y. takes into account all submitted reports and
decides upon the total duration of each scholarship.
I. TERMS AND CONDITIONS OF THE SCHOLARSHIP (AWARD)
1. Applicants who are or have been on a
scholarship from this Foundation or any Greek body from which they were or
intend to be awarded any qualification, are not eligible. The scholarship will
be suspended and beneficiaries will be asked to refund even at a later stage
any grant award should this term be not respected.
2.
Candidates must notify the I.K.Y. -one month in advance- of the exact
date of their arrival in Greece and their passport number plus the date of
issue, so that all necessary arrangements
concerning student VISA be made by this Foundation before their
arrival in Greece. A tourist visa cannot be changed into a student visa in
Greece; therefore candidates are advised not to come to Greece without
having previously obtained a student visa.
3. Timing of scholarship
The scholarship cannot start
during the summer months. The scholarship begins after the candidate’s arrival
in Greece, provided that he/she:
a) For postgraduate studies and
specialisation in Fine Arts:
(i) has been at least conditionally
admitted at a Greek University to pursue postgraduate studies or specialisation in Fine
Arts as proved by a formal letter issued by the relevant Department of the University concerned and
(ii) has been accepted by a School of
Modern Greek Language at a Greek state University (when mandatory).
For the
beneficiaries whose duration of studies is more than one (1) year, and following
completion of their first year of scholarship (where applicable) they have
to supply their full registration.
b) The PhD candidates in particular are requested
to submit to the IKY a certificate indicating their full registration to PhD level
along with the assignment of the Three Member Supervisory Committee,
their title for the thesis, as well as a certificate stating that their first degree or their postgraduate
degree is recognized as equivalent by the Greek state. The Hellenic National Academic
Recognition and Informative Centre (D.O.A.T.A.P. – Hellenic NARIC) is to be
contacted for advice.
c) For postdoctoral research and
collection or research data an academic or a research centre has agreed to supervise his/her research
studies.
d) For further education (in the
Greek Language, Literature, Philosophy and Art), has been accepted by a Greek University
Department.
Candidates (and not the academic
supervisor accepting them at the Greek University) are responsible for the
commencement of their scholarship and are required to submit to the I.K.Y.
complete documentation.
4. Candidate holders
who have been selected to follow a PhD programme and by the start date of their
scholarship have already been awarded their PhD degree may request the transfer
of this scholarship into postdoctoral status. The duration and financial
support will be those of the postdoctoral category.
5. Scholarship holders are entitled to work with remuneration, while they
are on a
scholarship grant, provided that the work does not interfere with their
studies. The third-
country nationals are only permitted to work part-time, with regard to
provisions of the
legislation concerned.
6. The I.K.Y. is fully entitled to
immediately end the scholarship in the event scholarship holders:
a) Have made a false or incomplete statement on
their application file.
b) Suffer
from any infectious disease or disability that can endanger the public health
or security.
c) Are in receipt of a scholarship from another source in this same
period.
d) Do not comply with the terms and conditions of the scholarship.
e) Have been subjected to disciplinary action by the
University or have no prospect for academic achievement (e.g. failure
to achieve a satisfactory level in the Greek language -where applicable- or
in their major field of studies) .
f) Leave Greece (for a
short or a long period) –for any reason- without having previously informed in writing the I.K.Y.
Beneficiaries are expected to leave the country
once the specific purpose of their stay is
fulfilled.
Any further issues that could arise during
the implementation of this Call for Applicants and are not stipulated, they are
settled by Decisions of the Administration Board of the I.K.Y.
Only the beneficiaries of the scholarships
for the Master’s and PhD Degrees are entitled to travel abroad for research
purposes and for a limited period of time (4 months at the maximum) by
permission of their supervisors and approval of their leave of absence by the
Administrative Board of the I.K.Y. before the travel.
J. OBLIGATIONS OF THE SCHOLARS
1) During their studies scholars have to submit to the I.K.Y. the
following documents:
i. - A certificate of having
successfully completed the examination (level A1 at least) in the modern Greek
language (prior to the end of the first year of the
scholarship). This is a prerequisite for the categories a. and d.
- A Certificate of attainment
(proficiency) in Modern Greek Language (prior to the end of the first year
of the scholarship) applicable only for the beneficiaries of the a. category
of scholarships who are following Master courses or PhD studies in the
Greek language, unless otherwise provided by the relevant University
Department.
ii. A
progress report on their studies signed
by their supervisor (by the end of the 1st semester).
iii. An annual transcript result
(applicable for Master’s students) issued by the relevant University Department
or an annual progress report (applicable for the PhD students) signed by
the Three Member Supervisory Committee.
All the
above-mentioned documents along with a request form are to be submitted
by the scholars, which are absolutely necessary for the renewal of their
scholarship. Otherwise, the I.K.Y. has the right to proceed to the interruption
of the scholarship.
iv. Scholarship holders may spend a short period of time
outside Greece for research purposes, always with the written agreement of
their supervisor and by permission of the Administrative Board of this
Foundation prior to their departure.
2) At the end of their programme of
studies, beneficiaries must submit to the I.K.Y. a certified copy of the academic degree they have
obtained, if any, as well as a copy of their Master’s dissertation or a copy of their PhD
thesis (a. scholarship category). Beneficiaries of the categories (b), (c), (d) and (e)
must submit a detailed final report signed by their supervisor. The
terms and conditions of the scholarship are mentioned in detail in the relevant contract in two copies, which
shall enter into force after its signature, by the I.K.Y. and the scholar, after the arrival of
the latter in Greece.
Athens, 31/05/2013
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ------
HELLENIC REPUBLIC
MINISTRY OF EDUCATION & RELIGIOUS AFFAIRS,
CULTURE AND SPORT
------
|
STATE
SCHOLARSHIPS FOUNDATION
(Ι.Κ.Υ.)
DIRECTORATE FOR SPECIAL
PROGRAMMES,
INTERNATIONAL SCHOLARSHIPS
UNIT FOR FOREIGNERS
AND CULTURAL EXCHANGES
------
|
Address: 41, Ethnikis Antistaseos Avenue,
GR – 14234, Nea Ionia, Athens
Tel.:+30 2103726331,3726381/Fax:+30 210 3312759
E-mail: foreigners@iky.gr
Website:http://www.Iky.gr
|
APPLICATION FOR A SCHOLARSHIP
ACADEMIC YEAR 2013–2014
(YOU ARE KINDLY
REQUESTED TO CONSULT THE RELEVANT ANNOUNCEMENT 2013-2014
PRIOR TO YOUR COMPLETING THIS APPLICATION FORM
AND TO KEEP A COPY)
TARGET GROUP I (15 SCHOLARSHIPS) TARGET
GROUP II (15 SCHOLARSHIPS)
P R O P O S E D S T U D I E S
Postgraduate studies Non-degree
programmes
1) Master’s 1) Postdoctoral Research
2) Doctorate (PhD) 2)
Further Education in Greek Studies offered to those
teaching the Greek at foreign
Universities
3) Specialisation in Fine Arts
(attendance of
seminars)
4)
Collection of Research Data (for applicants
who are
conducting PhD studies in their country)
(You are kindly requested to select only one category of studies
and answer at each question as clearly and fully as possible. If you need more
space for your reply, please continue on a separate sheet and attach it to this
form).
Please use the
Latin alphabet and complete in BLOCK CAPITALS with ink or typescript.
1. Family name:
...............................................................................................................……………………………………………………
2. First name(s) (in full):
.....................................................................................................…………………………………………………
(Please write your names exactly
as they appear on your passport or identity card)
3. Date of birth:
......................................…………………….. Country of birth:
…...............................……………………………………
4. Nationality:
........................................……………………………………… (I hereby declare that I do not have dual
nationality)
5. Name(s) of Higher Education Institution(s)
attended (please mention the city and the country):
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
6. Degrees obtained (qualification and grade) /
class (Honours, Pass etc) (if any): ……………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
7. Total duration of studies: ............……………………………………………………………………………………………………………………………...
8. Date(s) of award (or expected completion date): …………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
9. Field of studies of your intended postgraduate
programme in Greece (please state the specific field e.g. history, theology etc.):
.......................................................................................................................................................…………
10. Please state the names and addresses of two
academic referees (with full details):
a)
.............................................................................................................................................................................................
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
b)
............................................................................................................................................................................................
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
11. Have you already established a contact with a
Greek University/academic in order for your work to be supervised?
(If yes, please state the name of the
Academic, University etc.): ……………………………………………………………………………….
.........................................................................................................................................................................................….
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
12. Proficiency in Modern Greek and / or
other language(s). Please provide details of any language qualifications (specifying the
language(s), the level (fluent-good-moderate-basic) and dates you hold or
expect to hold by:
............................................................................................................................................................................................
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
13. Present
employment/position: ...................................................................................................…………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
14. Do you currently live in Greece or have you
already lived in Greece in the past? Please state the period spent in Greece and for what purpose:
…………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
15. Please list any scholarships
supported by the I.K.Y.? If yes, please indicate the name of the institution of
your study, the academic year,
the category and duration of the scholarship:
…………………………………………………………………………..
........................................................................................................................................................................................….
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….………………..
16. Please provide information on any awards received by indicating: a) the
name of the awarding
authority, b) the academic year(s), c) the category of the
scholarship:
................................................................................................................................................................................………….
............................................................................................................................................................................................
17. Please state whether you have applied or are
planning to apply for other scholarships, for the same academic year:
……..................................................................................................................................................................................……
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
(If you have applied elsewhere for a
scholarship and have been successful, you will have to choose between
I.K.Y. or other awarding body).
18. Describe
any potential benefits to your country of origin or your career that will
result from the scholarship:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
19. Passport
number:
...............................……………………………………………….. Date of issue: ........................................………
20. Identity
card/document number: .....................................………………… Date of issue: .................................………….
21. Father's name:
……..............................................................................................................……………………………………………
22. Sex: Male
Female
23. Marital
Status:
...………..……………........................................................................................................................................
24. Home address in country of
permanent residence: .....………………………………………………………………………………………………
........................................................................................................................................................................………………….
25. Postal address (if different from the above
mentioned during submission and selection period): ……………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
26. Telephone (+land
line):….…………………………………………………………………………………………………………………………………………..
27. Telephone (mobile):
………………………………………………………………………………………………………………………………………………...
Fax:
……………………………………………………………………….. Email
address: .................................………………………………………
Check
list:
1. A recent photograph.
2. An up-to-date curriculum vitae.
3. Certified copies of the university degrees
- diploma(s)obtained and transcripts of University studies.
4. A formal letter indicating
the very good command -both written and verbal- of English or French
(in case of non native speakers).
5. References of two (2)
academics from a Greek or foreign University.
6. A document from the University where I have
completed my studies stating the duration of my studies.
7. A research proposal with the
topic (for doctoral and postdoctoral applicants).
8. A formal letter from a Greek University
Department (for those already conducting a PhD at a Greek
University), certifying my doctoral status.
9. A formal letter from a foreign University
Department (for those conducting a PhD in their country), certifying
that part of my doctoral research has to be undertaken at a Greek University
and the proposal of my doctoral research.
10. A written evidence of previous or current
employment (applicable for category C).
11. A recent state hospital certificate
certifying that I am not suffering from any infectious disease.
12. A certified copy of my passport.
DECLARATION BY THE STUDENT
I, the undersigned,
………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Higher Education
graduate, herewith apply for a scholarship for one of the above mentioned
categories of studies at a Greek University Faculty and hereby declare that
all the details listed above are true and comply with the terms of the relevant
announcement. I understand that the submission of false or misleading
information may be sufficient cause for the refusal, withdrawal or termination
of the scholarship.
…………………………………………………………. …………………………………………………
Signature of applicant Date
Only
complete documentation will be processed. Inaccurate, incomplete or illegible
application forms will not be considered. See the relevant announcement and
consult it throughout your studies.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου