Σάββατο 17 Μαΐου 2014

Τοποθέτηση Λευτέρη Δημητρίου για το θέμα των συντάξεων του ΟΓΑ

Φίλες και φίλοι, αγαπητοί συμπατριώτες,

Θα ήθελα να τοποθετηθώ σχετικά με την χτεσινή ανάρτησή μου για το θέμα των συντάξεων του ΟΓΑ. Σημειώνω ότι μια μέρα μετά από την επίσημη ανακοίνωση του Πρωθυπουργού για κάθοδό μου με το ευρωψηφοδέλτιο της ΝΔ ζήτησα και συναντήθηκα με τον Αντώνη Σαμαρά.
Κύριο και μοναδικό μέλημά μου ήταν η επαναφορά των συντάξεων του ΟΓΑ στους υπερήλικες ομογενείς.

 
Για πρώτη φορά ο Πρωθυπουργός δεσμεύτηκε πως θα αναλάβει ο ίδιος προσωπικά το ζήτημα της άμεσης επαναφοράς του επιδόματος του Ο.Γ.Α των Ελλήνων Ομογενών από την Βόρειο Ήπειρο, τον Πόντο και την Κωνσταντινούπολη.

Στην κεντρική προεκλογική μου ομιλία στην Αθήνα στις 11/5/2014 αναφέρθηκα εκτενώς στο ζήτημα αυτό, δε χάιδεψα τα αυτιά της κυβέρνησης και ούτε του Κόμματος με το οποίο είμαι υποψήφιος. Συγκεκριμένα για τον άδικο μηδενισμό των συντάξεων ΟΓΑ των ομογενών από την κυβέρνηση δήλωσα ότι:
«Άλλο να κάνεις κουρέματα και περικοπές, και άλλο να ρίχνεις τα γεροντάκια στον καιάδα. Είναι βάρβαρο και ανήθικο».

Μετά από συνεχείς παρεμβάσεις και προσπάθειές μου ο κ. Σαμαράς,
παραδέχθηκε χθες από τη Θεσσαλονίκη για πρώτη φορά δημοσίως τις αδικίες εις βάρος των ομογενών μας. 

Με την χθεσινή παρέμβασή μου λοιπόν, δεν επιδίωξα, ούτε να παραπλανήσω, ούτε και να περιπαίξω κανέναν σας. Αναγνωρίζω τη δίκαιη οργή που σας διακατέχει , γιατί είμαι ένας από σας, δεν μπορώ όμως να βαρύνομαι εγώ ευθύνες και λάθη μιας κυβέρνησης.

Φίλες και φίλοι,

Οφείλουμε όλοι να προσφέρουμε στην Πατρίδα μας και στον τόπο μας ακόμα και αν η κυβέρνηση, μας έχει αγνοήσει, μας έχει πληγώσει και μας έχει αδικήσει. Στις 25 Μάη ζητώ την ψήφο σας, ζητώ την υποστήριξή σας, ζητώ να μου δώσετε την δύναμη να αγωνιστώ για όλα όσα μας πληγώνουν, για όσα μας επιβάλλουν, να αγωνιστώ για τις προσδοκίες μας και για τις ελπίδες μας.
Σας διαβεβαιώνω πως δεν θα πάψω να διεκδικώ με κάθε τρόπο να αποκατασταθούν οι αδικίες που έχουμε υποστεί. 

Κλείνοντας, θα ήθελα για μια ακόμη φορά να σας επισημάνω πως, για να μπορέσει η φωνή μας να ακούγεται δυνατά και ξεκάθαρα ένας τρόπος μόνον υπάρχει: Βορειοηπειρώτες σε κάθε κέντρο λήψης αποφάσεων! Δώστε μας τη δύναμη μέσω της στήριξής σας να μπορούμε να έχουμε ρόλο και θέση στην ελληνική πολιτική σκηνή, να μπορούμε να διεκδικούμε ότι μας ανήκει!
Είμαι σίγουρος ότι θα δικαιωθούμε! Ενωμένοι για την Ελλάδα μας, ενωμένοι για την ιδιαίτερη πατρίδα μας τη Βόρεια Ήπειρο.
Σας ευχαριστώ! 

Με εκτίμηση,

Λευτέρης Δημητρίου 
Υποψήφιος Ευρωβουλευτής
 

11 σχόλια:

  1. Μεγαλη γκαφα και μια ακομα μαχαιρια για οσους ελπιζουν σε επαναφορα.
    Η τον πηρε σβαρα η υπερμετρη ψευτοπερηφανεια ή του εστησαν καλη παγιδα απο μεσα.
    Το αποτελεσμα ειναι ενα και το αυτο. Πονος στα γεροντακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Paretisou, den yparxei logos na toys avantareis. O samaras prodose ton mitsotaki pou den ton paleyei oute o xaros esena tha ipologisei ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Nε κύριε Δημητρήου Βορειοηπειρώτες σε κάθε κέντρο λήψης αποφάσεων αυτό θα ήταν το ιδανικό αλά εσείς τι προσφέρατε τόσα χρόνια σαν εκπρόσωπος Βορειοηπειρωτών στην Κύπρο για την Πατρίδα??? ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΟΣ! Μονό προσωπικό συμφέρον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τη λέτε ωρέ διαβολική! !!!! ο Λευτέρης μάς πού θα κάνει τα πρόβατα να κελαηδούν δεν θα κάνει τούς παππούδες μάς να αναπαράγουν για το καλό του τόπου μάς ............ Α να μού χαθείτε απ'δω ............. Πες'τα φουλη μού εσύ, πωωωωωωσο μάς (Γ) αγά(μ) πάει ο Ν'τονης, θάλασσα στου Αλικο πότε θα φέρεις, εγώ μέχρι ποιά ηλικία θα ανόρθωσο.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Sunfwnw me to 1914. Tote prodotis tis Dimokratias kai simera prodotis tis Elladas. O Samaras den aksizei tou psifous mas. H apofasi na stamatisi stous pappoudes kai goneis mas to fagito tous einai eksorgitiko !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δε φτανει μονο η επισημανση δυστυχως...Οι βορειοηπειρωτες δεν τρωνε κουτοχορτο...Θα δωσουν το βολι σε αυτους που τους εμπαιζουν με τη δυναμη της ψηφου τους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. όρε τέλη !!!!! γιατί κλαις μωρέ φούλι εσύ , για δες τον Αδονη πως κρατιέται . βάστα φούλι μου................ τα λιμπά μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τη γκούτζελλα μάς λέει ο χαμένος .............. αί σαπέρα απ'εδώ σσηλήρα .κακό χρόνο να'χεις .............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαχαχαχα οποίος και να είσαι και λες τον Τέλη σσηλήρα είσαι Θεός.άκου βάλανε έναν τίποτα να λέει αρλούμπες .χαχαχαχα! !!!!! Τελοοοοοοοο ψηφίζουμε μόνο Ελλάδα .........ακούς διακονάρι! !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τον πιγκουίνο μου θυμίζει από την ταινία του batman…

    ΑπάντησηΔιαγραφή