Εν αναμονή του 36ου Φεστιβάλ Ελληνικών ταινιών μικρού μήκους Δράμας, γνωρίζουμε καλύτερα τις ταινίες του διαγωνιστικού τμήματος και τους δημιουργούς τους.
Η ταινία
Στη θέα του μιζέρια και λύπη αντικαθιστώνται με ενδιαφέρον, χαρά. Τα μάτια ενός παιδιού δεν το αντέχουν. Όλα φαντάζουν άγνωστα. Σε ένα κόσμο με παρελθόν, παρόν και μέλλον ένα παιδί αναζητά αγάπη.
Σπούδασε Δημοσιογραφία στο Εργαστήριο Ελευθέρων Σπουδών και Υποκριτική στη Δραματική Σχολή «Μαίρη Βογιατζή-Τράγκα». Συμμετείχε ως ηθοποιός σε θεατρικά έργα, ταινίες μικρού και μεγάλου μήκους, και τηλεοπτικά σίριαλ. Φέτος συμμετέχει στο φεστιβάλ Δράμας ως σκηνοθέτης, σεναριογράφος και παραγωγός με την ταινία «Ανευ».
Τέσσερις ερωτήσεις για το «Ανευ»
Ποια ήταν η αφορμή ή η σκέψη που σας οδήγησε να κάνετε την ταινία;
Η έντονη επιθυμία για δημιουργία και «εισβολή» σε ένα καινούργιο κόσμο.
Πώς θα περιγράφατε το φιλμ σε κάποιον που σας ρωτούσε «τι είναι η ταινία σου;»
Σε μια εποχή οικονομικής κρίσης, όπου όλοι οι άνθρωποι ασχολούνται με το χρήμα, θέλησα να υπενθυμίσω ότι υπάρχει κάτι πιο σημαντικό από αυτό, κάτι που δεν κοστίζει απολύτως τίποτα. Κι αυτό είναι η αγάπη.
Εκτός από τη χρονική διάρκεια ενός φιλμ, ο προσδιορισμός «μικρού μήκους» ορίζει κάτι άλλο κατά τη γνώμη σας; Και γιατί ναι ή όχι;
Καλείσαι μέσα σε λίγα λεπτά να αναπτύξεις ένα θέμα με αρχή, μέση και τέλος. Αυτό από μόνο του είναι πολύ δύσκολο.
Πώς είναι να κάνεις σινεμά σε μια χώρα που από την μια βρίσκεται σε κρίση κι από την άλλη ο κινηματογράφος της κεντρίζει το διεθνές ενδιαφέρον;
Δε θεωρώ ότι η κρίση είναι κάτι απαραίτητα κακό. Ισως είναι η ευκαιρία για κάθε άνθρωπο να αναλογιστεί εάν του είναι απαραίτητα τα τόσα πολλά υλικά αγαθά που μέσω διαφημίσεων του επιβάλλουν . Ανησυχώ μόνο για την πνευματική κρίση που τόσα χρόνια είχε πέσει σε λήθαργο. Η οικονομική κρίση μπορεί να είναι το σκαλοπατάκι εκείνο που θα βγάλει τον κόσμο από την πνευματική κρίση. Οι all time classic ταινίες δημιουργήθηκαν σε εποχές κρίσης και όχι αφθονίας.
Info:
Σενάριο-Σκηνοθεσία-Παραγωγή:Ιουλιέτα Καλαντζή / Διεύθυνση Φωτογραφίας: Πέτρος Νούσιας / Καλλιτεχνική Διεύθυνση: Βίκυ Τρίμη / Μοντάζ: Γιούλη Κολοβού / Διεύθυνση Παραγωγής: Γιούλη Κολοβού / Sound Designer-Mixer: Δάφνη Φαραζή / Α' Βοηθός Σκηνοθέτη: Γιούλη Κολοβού / Α' Βοηθός Οπερατέρ: Βλάσης Σκούλης / Hairstyling: Dazzlin'Gal / Μακιγιάζ: Βιργινία Τσιχλάκη / Ηλεκτρολόγος: Δημήτρης Παναγιωτόπουλος / Best Boy: Αλέξης Ιωσηφρύδης / Σκριπτ: Βανέσσα Ζερή / Βοηθώς παραγωγής: Ζαμπέλα Χαβιαρά / Βοηθός Μακιγιέρ: Γιώργος Προμπονάς / Colour Correction: Πέτρος Νούσιας / Animation: Γιάννης Δεσινιώτης / Γραφιστικά Τίτλων: Ζαμπέλα Χαβιαρά / Φωτογράφοι Πλατώ: Σεραφείμ Σακελλαρίου, Δανάη Ισαρη, Γρηγόρης Θανόπουλος / Παίζουν: Λαέρτης Βασιλείου, Νίκος Λάμπρου, Εφη Mπάρλα, Νίκος Παλτζόγλου, Ιουλιέτα Καλαντζή, Αστέρης Κρικώνης, Ηλιάνα Γκυζέλη, Βασίλης Ανδριανοπολίτης, Ελένη Kόντη, Βασίλης Λάμπρου, Γεωργία Τσάκα
Ιουλιέτα Καλαντζή
Ιουλιέτα Καλαντζή
ΣΠΟΥΔΕΣ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
ΘΕΑΤΡΟ
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
ΑΛΛΟ
Το βάρος της ταινίας φέρουν μόνο βορειοηπειρώτες ηθοποιοί. Με τρεις κορυφές. Η πρώτη κορυφή είναι ο Νικόλας η άλλη το ανερχόμενο αστέρι η Γκυζέλη, που πιθανόν να μη έχει κλείσει τα 10-12 και στη μέση η Καλαντζή....
ΑπάντησηΔιαγραφή