Ο Π. Μπάρκας ερμηνεύει τη δήλωση του Μπολάνου.
Η πρώτη διαφορά είναι ότι μας κρύβει το τελικό στόχο του «μαντριού» που δεν είναι απλώς το κοινό ψηφοδέλτιο του ΚΕΑΔ, αλλά η εκλογή του Ντούλε.
Η δεύτερη διαφορά αφορά το γεγονός ότι, στην προκειμένη περίπτωση, στη γνωστή δημαγωγία τύπου Πιλάτου της ηγεσίας, απειλείται με εκδίκηση (παράφραση του εκδίκαση) ο ίδιος ο Πιλάτος.
Συνεπώς, η ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ προσφεύγει στην έκκληση «ενότητας» επειδή είναι ορατός ο κίνδυνος εκλογής Ντούλε.
Συνεπώς, η ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ προσφεύγει στην έκκληση «ενότητας» επειδή είναι ορατός ο κίνδυνος εκλογής Ντούλε.
Αποκαλύψεις στα επί μέρους θέματα της έκκλησης – «ενότητας».
Πρώτο. Υπάρχει μια σοβαρή αντίθεση θέσεων.
Όλο το σκεπτικό Μπολάνο κινείται στην πάγια πλέον θέση: Ενότητα, μέσα από τις διαδικασίες που προκήρυξε το προεδρείο της ΟΜΟΝΟΙΑΣ και αφορούν «την επιλογή και κατάρτιση των ψηφοδελτίων του ΚΕΑΔ». (Επιδίωξη της ηγεσίας)
Λίγο πιο κάτω στην δήλωση θα συναντήσουμε την εξής τοποθέτηση: «Προσωπικά, όλα τα θεσμικά όργανα της ΟΜΟΝΟΙΑΣ και τα στελέχη της είμαστε έτοιμοι για οποιαδήποτε διαδικασία που θα οδηγήσει στην ουσιαστική πλέον, και όχι μόνο για τις εκλογές ενότητα». (το ποθούμενο για πραγματική ενότητα)
Ποια από τις δύο θέσεις θα πρέπει να πιστέψουμε;! Πώς θα γίνει να ανοίξει το κλαμπ της ΟΜΟΝΟΙΑΣ; Με τι τρόπο, ποιες δημοκρατικές αρχές και ισοτιμία;!!
Δεύτερο. Στη δήλωση Μπολάνου δεν υπάρχει ειλικρίνεια, σοβαρότητα και πραγματική επιθυμία για διάλογο και ενότητα. Δεν θα αναφερθώ στην μακρινή και πρόσφατη ιστορία αλλά στο παρόν. Είναι γνωστό ότι το Κόμμα των Ελλήνων μετά τη συνάντηση με το Μπολάνο ανακοίνωσε δημόσια τις θέσεις του για τη «Συμμαχία των Ελλήνων». Μέχρι την παρούσα δήλωση Μπολάνου μεσολάβησε δεύτερη πρόσκληση του Κόμματος των Ελλήνων για διάλογο με την ηγεσία του ΚΕΑΔ-ΟΜΟΝΟΙΑΣ, όπως τουλάχιστον είχε αφήσει να εννοηθεί στο «βρείτε τα» του ο Αβραμόπουλος στη συνάντηση της Αθήνας της 14ης Φλεβάρη. Η ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ–ΚΕΑΔ με τη γνωστή αυθαιρεσία και αλαζονεία, απέκλεισε και το θεσμικό αυτό διάλογο. Τότε τι εννοεί με τον όρο «διάλογο» ο Μπολάνος;!
Τρίτο. Ο Μπολάνος, όταν μιλάει για ενότητα και διάλογο έχει υπόψη του να συμφωνήσουν όλοι στα συμφέροντα της ηγετικής ομάδας της ΟΜΟΝΟΙΑΣ-ΚΕΑΔ.
Μας καλεί στο μαντρί της ηγεσίας αυτής, επειδή κατ΄ αυτόν, «δεν υπάρχει καλύτερη πολιτική εκπροσώπηση απ’ την Ένωση για Ανθρώπινα Δικαιώματα»
α. Λησμονεί όμως ότι η αυθαιρεσία ΚΕΑΔ-ΟΜΟΝΟΙΑ δεν επέτρεψε να δοκιμάσουμε κάτι άλλο. Ή το κάτι άλλο θεωρήθηκε εχθρικό, προδοτικό, μειοδοτικό και βάλε.
β. Όπως ο ίδιος παραδέχεται, το ΚΕΑΔ δεν έχει κάνει τίποτε για την εθνική ελληνική μειονότητα. Απεναντίας, μαζί με την ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ φέρει την καίρια ευθύνη γι΄ αυτό που και ο Μπολάνος τώρα ομολογεί ότι διανύουμε δύσκολες καταστάσεις.
Τέταρτο. Λέει συγκεκριμένα ο Μπολάνος:- «…τίποτε δεν είναι όπως πριν και επειδή αυτό γίνεται καθημερινά αντιληπτό από όλο και περισσότερα μέλη της ΕΕΜ, επιβάλλεται να επικρατήσει σύνεση που θα οδηγήσει και σε ανάλογες αποφάσεις».
Όντως, η κοινότητα της ε.ε. μειονότητας στην Αλβανία έχει κατανοήσει από πολύ καιρό πριν ότι διανύει δύσκολες καταστάσεις, ότι οι καιροί είναι χαλεποί και έχει δείξει και επιμείνει στην αλλαγή της κατάστασης. Το γεγονός ότι το ΚΕΑΔ στις εκλογικές αναμετρήσεις στις περιοχές με αμιγή ελληνικό στοιχείο, ήρθε σταδιακά από πρώτο σε τρίτο και τέταρτο κόμμα, ότι εδώ δεν μπορεί να κερδίσει τίποτε αν δεν συμπράξει με ένα μεγάλο αλβανικό κόμμα, μαρτυρεί ότι ο απλός Έλληνας έχει καταλάβει ότι το ΚΕΑΔ-ΟΜΟΝΟΙΑ είναι υπεύθυνο για τις δυσμενείς εξελίξεις σε βάρος του και με την ψήφο του ζητάει την αλλαγή.
Στη δήλωση του Μπολάνου είναι ξεκάθαρο ότι για το ΚΕΑΔ-ΟΜΟΝΟΙΑ τα περιθώρια πολιτικής εκπροσώπησης της ε.ε. μειονότητας έχουν πλήρως εξαντληθεί. Και ακριβώς αυτή τη στιγμή που πρέπει να φύγει να πάει σπίτι της, η ηγεσία φωνάζει όπως στην παροιμία που λέει «φωνάζει ο κλέφτης πιάστε τον κλέφτη»
Πέμπτο. Ο Μπολάνος μας λέει ότι η ενότητα «δεν μπορεί να επιτευχθεί χωρίς να ξεπεραστούν διχαστικές πολιτικές κινήσεις, που αφετηρία έχουν είτε λάθος πολιτική εκτίμηση ή τοποθέτηση εγωιστικών σκοπών πάνω απ’ το κοινό όφελος και την κοινή προσπάθεια».
Δυστυχώς στην όλη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί, ο Μπολάνος δεν εντοπίζει καμιά ευθύνη στην ηγετική ομάδα. Ακόμα και για τη διάσπαση, τον εκτροχιασμό των δημοκρατικών διαδικασιών και θεσμών και την αντικατάστασή τους με την απολυταρχία του ΕΝΟΣ, φέρουν άλλοι την ευθύνη!! Τι υποκρισία για να πετύχεις ειλικρινή διάλογο και εθνική ενότητα !!!
Έκτο. Λέει ακόμα ο Μπολάνος ότι «εκείνο που ζητείται είναι η συμμετοχή στη διαδικασία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ χωρίς κομματικές ταμπέλες και χωρίς μικροπολιτικό παζάρι». Μήπως το ΚΕΑΔ, το οποίο στο βωμό των συμφερόντων ενός ατόμου θέλει να θυσιάσει την ενότητα των Ελλήνων, δεν αποτελεί μια ταμπέλα παν αλβανικού κόμματος;! Με ποιο δικαίωμα ο Μπολάνος θέλει να κλείσει ένα παζάρι (την εκλογή Ντούλε) καλώντας τους όλους σε διάλογο, χωρίς δικαίωμα λόγου και απόφασης και από πάνω να κατηγορεί εκείνους «για παζάρι»;! Μάλιστα για μια ακόμη φορά και για την διατήρηση «της πολιτικής ηγεμονπιας» ο ίδιος θέτει, ως πρωταρχικό την ιδεολογική τοποθέτηση και όχι τον εθνικό φρόνημα και προσφορά.
Έβδομο. Η επόμενη εφεύρεση στη δήλωση του Μπολάνου αναφέρει «Ο εθνικός αγώνας δεν θέλει συμμαχία, θέλει ενότητα».
Ασφαλώς, ως προϋπόθεση για διάλογο και ενότητα είναι οι κανόνες παιχνιδιού και οι εθνικοί στόχοι. Ο Μπολάνος ούτε για το ένα, ούτε για το άλλο μιλάει, (δεν αναφέρει πουθενά κανόνες και αρχές διαλόγου που θα οδηγήσουν στην ενότητα, ούτε για συγκεκριμένους εθνικούς στόχους, τους οποίους θα πρέπει να εξυπηρετήσει η ενότητα. Για το Μπολάνο και την ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ το άλφα και ωμέγα των εθνικών στόχων είναι η εκλογή του Ντούλε στην Αλβανική βουλή).
Όγδοο. Μας λέει ότι δεν θέλει «συμμαχίες». Δεν θέλω να αναφερθώ στην εκλογική σημασία του όρου «Συμμαχία των Ελλήνων». Θέλω να πω ότι το Κόμμα των Ελλήνων είναι προϊόν της περιόδου μετά του κλεισίματος του κύκλου της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, όπως η συγκεκριμένη ηγεσία την έχει καταντήσει. Από την άλλη η δημοκρατική ενότητα, μάλιστα περισσότερο η εθνική, έχει ανάγκη την πολυφωνία, το διάλογο, την άλλη άποψη, την αντιπαράθεση. Κάτω από μια τέτοια ομπρέλα όλων των ιδεολογικών αποχρώσεων πάνω σε κοινούς εθνικούς στόχους, η ενότητα είναι διασφαλισμένη και με εθνικά ευεργετήματα.
Ένατο. Αλλά, όπως δηλώνει ο Μπολάνος, η έκκληση έχει ένα βασικό σκοπό. Να κλείσει στο μαντρί το Κόμμα των Ελλήνων, το οποίο έχει πάρει στα χέρια του τις τύχες εκλογής του Ντούλε. Η μη σύμπραξη του ΜΕΓΑ με το ΚΕΑΔ ματαιώνει την όποια συμμαχία του Ντούλε με αλβανικά Κόμματα. Ωστόσο επιμένει στην ιδέα του «μαντριού», δλδ κοινό ψηφοδέλτιο, διότι μόνο έτσι θα έχει κάποιες ελπίδες να εκλεγεί. Όπως διαμορφώνονται οι καταστάσεις, η συμμαχία του ΚΕΑΔ με το ΜΕΓΑ με ανεξάρτητα ψηφοδέλτια, κινδυνεύει άμεσα το Ντούλε. Αυτό ισχύει και στην περίπτωση που στη συμμαχία μετάσχουν και αλβανικά κόμματα.
Δέκατο. Και πριν ο Μπολάνος καταλήξει βγάζει ξανά το κεφάλι αλαζονείας και απολυταρχίας λέγοντας: «ό,τι προτείνω αποτελεί μονόδρομο για όσους στα σοβαρά απασχολεί το κοινό μέλλον της ΕΕΜ». Επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά ότι για την ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ ενότητα σημαίνει υποταγή στους όρους της, χωρίς καν να σκεφτεί και να δείξει την παραμικρή ευαισθησία ότι στη διάσπαση είναι ο πρώτος υπεύθυνος και ως σοβαρό μέρος του προβλήματος δεν μπορεί να αποτελέσεις τη λύση, δεν μπορεί είναι και ο εγγυητής της ενότητας.
Ενδέκατο. Για να φθάσουμε στο τέλος. «Η κατάσταση, λέει ο Μπολάνος, είναι ιδιαίτερα δύσκολη και η υπέρβαση απαιτεί επίσης δύσκολες αποφάσεις»
Κατανοητό. Όσον αφορά «τη δύσκολη κατάσταση» ο Μπολάνος έχει υπόψη την ηγετική κλίκα. Αν αναφερθούμε στην «υπέρβαση», στην προκειμένη περίπτωση σημαίνει “go Home” παίδες! Αν έχετε μια σταγόνα ανθρώπινη αξιοπρέπεια, πάτε σπίτια σας! 18 χρόνια είναι αρκετά. Δείξατε ότι αποτελέσατε επάξιοι διεκπεραιωτές του έργου αφελληνισμού, εθνικής αλλοίωσης και καταστροφής του Χότζα. Μη σκοτώνεται και την ελπίδα.
Παναγιώτης Μπάρκας
Αργυρόκαστρο 11.03.2013
borioipirotis.blogspot.gr

k. mparka sinxaritiria o k mpolanos as mathi na milai prota tin elliniki glosa sta 18 xronia omonia den isose iglosa toy me tipota ala ixe ton enber ntoyle piso poy ton diorthone as figoyne epiteloys i gagrenes toy ellinikoy ethnoys o ntoyles den exi problima an den bgi as pai na simboyleyti ton gianoylato
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=Pj3Hz3KHh40&list=UUztYQV5IC_CIcDgap_3kM9g&index=15
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ. Παναγιώτη Μπάρκα συγχαρητήρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ανάλυση που κάνετε είναι πάρα πολύ καλή .
Συμφωνώ απολύτως. Αλλά μήπως είναι καιρός να βγεις μπροστά με αγνούς άφθαρτους πατριώτες βορειοηπειρώτες;
Το καρκίνωμα το πετάς, δεν θεραπεύεται . Μόνον έτσι ίσως θεραπευτεί. Και ο βορειοηπειρωτικός λαός μολύνθηκε από το καρκίνωμα της ηγεσίας και ψάχνει αγωνιωδώς και απεγνωσμένα γιατρειά. Όσο πιο πολύ μένει το καρκίνωμα του Β. Ντούλε, τόσο πιο δύσκολη η θεραπεία. Το πιόνι του Ντούλε ο κ. Μπολάνος είναι ο πιο αποτυχημένος πρόεδρος της Ομονοίας . Αυτά και όλα όσα έγραψες είναι γνωστά και χάσιμο χρόνου είναι να ασχολούμαστε με αυτά. Νομίζω χρειάζεται δράση .
Και η δράση γίνεται μόνο με ανθρώπους γνήσιους που δεν θα βάλουν το ατομικό συμφέρον πάνω από το κοινό , που δεν θα παίρνουν εντολές ούτε από το SHIK ούτε από την ΚΥΠ . Είναι καιρός οι τύχες αυτού του λαού να περάσουν σε γνήσιους πατριώτες που να διαμορφώνουν πολιτική οι ίδιοι και όχι να συρόμαστε πίσω από κάθε εντολή σκοτεινών γραφείων, αλλά τα σκοτεινά γραφεία να υποχρεούνται να υπηρετήσουν το εθνικό συμφέρον . Το βορειοηπειρωτικο δεν είναι << μην μου του κύκλους τάραττε >>, αλλά ένα ζωτικό υπαρκτό εθνικό ζήτημα που με την προδοτική πολιτική του κέντρου και της εκάστου πολιτικής δουλικής φοβικής καρπαζοισπρακτικης ηγεσίας της Ομονοίας πάμε με μαθηματική ακρίβεια στην μεγαλύτερη προδοσία του έθνους μας .
Κ.Μπάρκα χρόνια σας διαβάζω. Αυτά τα λίγα για σήμερα, αλλά νομίζω έχεις υποχρέωση να κάνεις κάτι !!!
Με σεβασμό ο προδομένος ηπειρώτης
k.panaioti .eiati dhen inese esi proidhros tou komatos tis omonias .mono esi ise katharos ellinas stin politiki tis voriou eipeirou ...
ΑπάντησηΔιαγραφή