Αλβανοί και Βορειοηπειρώτες, επιμένουν να τις θέλουν, γιατί, όπως λένε, πάνε στην Αθήνα με 45 ευρώ, ενώ με τα ελληνικά λεωφορεία θέλουν 100!
Να δώσει εξηγήσεις για την παράταση που δόθηκε
στη λειτουργία των υφιστάμενων διεθνών λεωφορειακών γραμμών μεταξύ της
Ελλάδας και χωρών που δεν είναι μέλη της ΕΕ, όπως η Αλβανία, ζητάει με
επίκαιρη ερώτησή του προς τον υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας,
Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Κωστή Χατζηδάκη ο βουλευτής Θεσπρωτίας
Αντώνης Μπέζας. Στην ερώτησή του ο κ. Μπέζας, συγκεκριμένα, αναφέρει: «Οι τακτικές διεθνείς λεωφορειακές γραμμές μεταξύ Ελλάδας
και
χωρών που δεν είναι μέλη της Ε.Ε., μπορούν να συνδέουν μόνο την
πρωτεύουσα των χωρών αυτών με την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Εξαιρετικά,
σύμφωνα με τις ίδιες διατάξεις, για χώρες που δεν είναι μέλη της Ε.Ε. και είναι όμορες της Ελλάδας, οι λεωφορειακές αυτές γραμμές μπορούν να συνδέουν τις πρωτεύουσες των όμορων νομών των χωρών αυτών με τις πρωτεύουσες των όμορων νομών της Ελλάδας. Παρόλα αυτά, εντελώς απρόσμενα και κατά παράβαση του ανωτέρω νόμου, παρατάθηκε έως τις 30.6.2013 η διατήρηση όλων των υφιστάμενων τακτικών γραμμών, γεγονός που προκαλεί σοβαρότατο πλήγμα, μεταξύ
άλλων, στα ΚΤΕΛ της Ηπείρου και δεν διασφαλίζει τα συμφέροντά τους".
Αυτά λέει ο κ Μπέζας. Η βορειοηπειρωτική ιστοσελίδα "Δερόπολη", όμως,
έχει αντίθετη γνώμη. Γράφει μεταξύ άλλων: "Τους
λεωφορειούχους των Ιωαννίνων. που πλούτισαν τα τελευταία 20 χρόνια. με
τα λεφτά των Αλβανών και Βορειοηπειρωτών (και συνεχίζουν με τα ακριβά
τους εισιτήρια ) ακολουθεί και ο πρώην υφυπουργός Αντώνης Μπέζας. Θα
θέλαμε να τον ρωτήσουμε: Ξέρετε κύριε Μπέζα πόσα θέλει ένας
Βορειοηπειρώτης από τους Αγίους Σαράντα και το Αργυρόκαστρο να πάει
και να γυρίσει από Αθήνα με λεωφορείο των ΚΤΕΛ Ηπείρου. Σας το λέμε
λοιπόν: 100 Ευρώ . Με λεωφορείο βορειοηπειρωτικών καθαρά συμφερόντων
θέλει μόνο 45".
katoci.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου