Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

To janine.al κάνει θραύση στη γειτονική Αλβανία!!!

Γιαννιώτικο site προβολής τοπικών επιχειρήσεων

Τεράστια επισκεψιμότητα έχει καθημερινά στην Αλβανία το Γιαννιώτικο site προβολής τοπικών επιχειρήσεων και υπηρεσιών, www.janine.al. Πλέον οι Αλβανοί καταναλωτές έρχονται διαβασμένοι στην πόλη μας, αφού το νέο διαδικτυακό μέσο, τους δίνει τη δυνατότητα όχι μόνο να περιηγηθούν στη μητρική τους γλώσσα στον επαγγελματικό οδηγό της πόλης αλλά στην περίπτωση που το επιθυμούν να πραγματοποιήσουν και ηλεκτρονικά τις αγορές τους.

ΑΛΒΑΝΟΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΠΥΡΟΒΟΛΟΥΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΔΥΟ ΑΤΟΜΑ ΣΤΟ ΝΕΟ ΚΟΣΜΟ

Ένας καυγάς μεταξύ Αλβανών μετέτρεψε σε άγρια δύση το Νέο Κόσμο. Η παρέα των Αλβανών έβγαλε όπλα. Όταν άρχισαν οι πυροβολισμοί δύο άνθρωποι τραυματίστηκαν. Ο ένας απλά γιατί έτυχε να περνάει απ' την περιοχή
Όλα έγιναν ένα τέταρτο πριν τα μεσάνυχτα.

Αλβανία: Οι Σλάβοι του Γκόλο Μπόρντο δημιούργησαν νέο κόμμα

«Τρεις είναι οι βασικοί μας στόχοι: Να είμαστε ισότιμοι πολίτες με τους Αλβανούς, να μας αναγνωρίσουν ως «μακεδονική» μειονότητα και να αναγνωριστεί  η γλώσσα μας ως «μακεδονική».
Αυτά δήλωσε ο Έντμοντ Όσμανι από το Γκόλο Μπέρντο, σε συνέντευξή του  στη σλαβική εφημερίδα των Σκοπίων, Ντνέβνικ.

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Ώρα για ενότητα ουσίας και στόχων

του Γιάννη Παναγιώτου

Πέρασαν 22-χρόνια και κοινή διαπίστωση όλων είναι ότι η πολιτική που είχε χαράξει η Ελλάδα στο Βορειοηπειρωτικό ζήτημα ήταν λανθασμένη και δεν έφερε τα θεμιτά αποτελέσματα.
Μάλιστα βλέπουμε να πληθαίνουν οι φωνές πλέον για αλλαγή στρατηγικής και από τις δυο πλευρές, αν κρίνουμε και τα τελευταία δημοσιεύματα τότε κρίνεται επίκαιρο όσο ποτέ για αλλαγή πλεύσης στο εθνικό Βορειοηπειρωτικό ζήτημα.

Στον Υφυπουργό Εξωτερικών ο Πρόεδρος του Παγκοσμίου Συμβουλίου Ηπειρωτών

Ο Υφυπουργός Εξωτερικών Κωνσταντίνος Τσιάρας είχε συνάντηση με τον Πρόεδρο του Παγκοσμίου Συμβουλίου Ηπειρωτών, Κρις Δήμου, τον οποίο ενημέρωσε για την προσπάθεια δημιουργίας ενός νέου Συμβουλίου Απόδημου Ελληνισμού (ΣΑΕ), το οποίο θα βασίζεται στην αυτοοργάνωση, στην αυτοχρηματοδότηση και την κάθετη εκπροσώπηση.

Και οι ΄Ελληνες της Κορυτσάς συναντήθηκαν σήμερα με τον Πρόξενο για τη διακοπή των συντάξεων.


Korçë, u ndërpritet pensioni nga Greqia, minoriteti grek në zyrën e konsullit
H Απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης να αφαιρέσει τις συντάξεις των υπερήλικων Ελλήνων που ζουν  στην Αλβανία, συνοδεύτηκε με αντιδράσεις και από την ελληνική μειονότητα που ζει στην Κορυτσά. 
Σήμερα το πρωί εκπρόσωποι της κοινότητας αυτής στην Κορυτσά πραγματοποίησαν συνάντηση με τον Έλληνα πρόξενο Κορυτσάς κ. Ιωάννη Πεδιώτη

Παροχή διευκρινίσεων σχετικά με τη διαδικασία πολιτογράφησης ομογενών αλλοδαπών κατόχων Ε.Δ.Τ.Ο. – Άρθρο 23 του ν.3838/2010

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΧΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ
Ταχ. δ/νση:Σταδίου 31, Αθήνα
Ταχ. Κώδικας:105 59
Πληροφορίες:Αικ. Ουλή (Διευθύντρια)
213 136 1712
Χρ. Σαριτζόγλου (Τμηματάρχης)
213 136 1692
Ε. Πραδάν (Εισηγήτρια)
213 136 1679
Fax:213 136 1603
Ηλεκ. ταχυδ.:omogen@ypes.gr

Εγκύκλιος αρ. 52

Αργυρόκαστρο: 89 κιβώτια με οστά Ελλήνων στρατιωτών


Σε μια περίοδο που η Ελλάδα αναμένεται να ξεκινήσει τις διαδικασίες για την έναρξη της αναζήτησης των λειψάνων των Ελλήνων στρατιωτών στην Αλβανία, στη Βουλιαράτι Αργυροκάστρου υπάρχουν 89 κιβώτια με οστά αγνώστων στρατιωτών.
Στο νεκροταφείο του χωριού υπάρχουν ακόμη 59 τάφοι  Ελλήνων στρατιωτών, όπως έχει εντοπίσει η «Albanian Screen», η οποία δημοσιεύει φωτογραφίες από τα μεταλλικά κιβώτια με τα οστά, τα οποία είναι αποθηκευμένα σε χώρο της εκκλησίας στη Βουλιαράτι.

ΠΟΥ, ΛΕΤΕ, ΕΚΡΥΨΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ Ο ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΣ...;


«Άτυχος» στάθηκε ένας κρατούμενος στις φυλακές, της Σρι Λάνκα, καθώς δεν κατάφερε να «περάσει» από τον έλεγχο των φρουρών ένα κινητό τηλέφωνο που είχε κρύψει επιμελώς στον... πισινό του!

Κατά τη διάρκεια του ελέγχου, προτού οι κρατούμενοι επιστρέψουν στα κελιά τους, έκπληκτοι οι φρουροί άκουσαν τον χαρακτηριστικό ήχο τηλεφωνικής κλήσης από τα… οπίσθια του 58χρονου κατάδικου.

Τα καλώς και κακώς κείμενα των αντιδράσεων των βορειοηπειρωτών για τις συντάξεις του ΟΓΑ


Ποιόν εκπροσωπεί ο συνδυασμός ΚΕΑΔ-ΟΜΟΝΟΙΑ;

Του Παναγιώτη Μπάρκα                 
Εύγε στους Έλληνες βορειοηπειρώτες υπερήλικες! Έδωσαν ακόμα ένα μάθημα, στην πολιτική ηγεσία και στην ίδια την Ελλάδα. Έδειξαν πράγματι ότι τους αξίζει ο χαρακτηρισμός ότι αποτελούν τους τελευταίους φύλακες των εθνικών μας αξιών στον τόπο που κληρονόμησαν και δεν έχουν σε ποιους να τον παραδώσουν.

Μόνο η Επαρχία Άνω Δρόπολης διαμαρτυρήθηκε στο Ελληνικό Προξενείο. Οι άλλες τι περιμένουν;

Για τις συντάξεις του ΟΓΑ και την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, που νιώθουν ότι τα χάνουν!
Βορειοηπειρώτες συγκεντρώθηκαν με πανό και ελληνικές σημαίες έξω από το ελληνικό προξενείο Αργυροκάστρου, το οποίο φυλάσσονταν από Αλβανούς αστυνομικούς, και διαμαρτυρήθηκαν για τη διακοπή
των συντάξεων του ΟΓΑ, που δίνονταν ως βοήθημα στους ηλικιωμένους.  Aντιπροσωπεία τουςμε επικεφαλής τον έπαρχο Άνω Δρόποληs Χρ. Ντούτση επέδωσε στον Έλληνα πρόξενο Αργυροκάστρου Νικόλαο Κοτρόκη ψήφισμα προς τον πρόεδρο τηs ελληνικής δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια και τον Έλληνα πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά.

Απάντηση του Υπουργείου Εργασίας στην ερώτηση της Άννας Ασημακοπούλου σχετικά με τις συντάξεις ΟΓΑ ομογενών


c_400_225_16185078_0___images_stories_politika-prosopa_annaasimakopoulou.jpg
Με αφορμή την απάντηση του Υπουργείου Εργασίας σε ερώτησή της σχετικά με τις συντάξεις ΟΓΑ των ομογενών από τη Βόρεια Ήπειρο, η βουλευτής Ιωαννίνων κ. Άννα Ασημακοπούλου χαρακτήρισε «σκληρό» το νέο πλαίσιο συνταξιοδότησης των ανασφάλιστων υπερηλίκων.

Η Νεολαία Βορειοηπειρωτών Αχαΐας τίμησε στην Πάτρα την 99η επέτειο της Αυτονομίας της Β. Ηπείρου


Η βροχή δεν πτόησε τους Βορειοηπειρώτες της Αχαΐας να γιορτάσουν μεγαλοπρεπώς στην Πάτρα την Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013 την 99η Επέτειο Ανακηρύξεως της Αυτονόμου Πολιτείας της Βορείου Ηπείρου. 

Τους παρευρισκόμενους καλωσόρισε η Γενική Γραμματέας της Νεολαίας Βορειοηπειρωτών Αχαΐας Ιωάννα Κώτση η οποία κάλεσε τον Εκπρόσωπο της Ιεράς Μητροπόλεως Πατρών να τελέσει Επιμνημόσυνη Δέηση στη μνήμη των Ηρώων της Εποποιίας του 1914. 

Η Χρυσή Αυγή τίμησε τα 99 χρόνια από την ανακύρηξη της ανεξαρτησίας της Β. Ηπείρου - ΒΙΝΤΕΟ

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Έλληνες συνταξιούχοι της Βορείου Ηπείρου διαδηλώνουν μπροστά από το Ελληνικό Προξενείο Αργυροκάστρου. Βίντεο.


Εκατοντάδες Έλληνες μειονοτικοί συνταξιούχοι διαμαρτυρήθηκαν σήμερα το πρωί μπροστά από το ελληνικό προξενείο στο Αργυρόκαστρο για την άδικη απόφαση του ΟΓΑ πριν από ένα μήνα ότι κόβεται η σύνταξη που λαμβάνουν από το ελληνικό κράτος. Η διαμαρτυρία που είχαμε ανακοινώσει μέρες πριν από το ιστόλογιό μας, δημιούργησε πανικό για 1 ώρα στην κυκλοφορία στο δρόμο προς τις επάνω γειτονιές της πόλης από τους διαδηλωτές που συγκεντρώθηκαν μπροστά από το προξενείο.

Κόμμα ΕΕΜΜ:17 Φεβρουαρίου 1914 - 17 Φεβρουαρίου 2013: 99 χρόνια μετά οι Βορειοηπειρώτες τιμούν την ιστορία τους και καλούνται να αγωνιστούν ενωμένοι στις προκλήσεις της εποχής


MEGA: 99 χρόνια μετά οι Βορειοηπειρώτες καλούνται να αγωνιστούν ενωμένοι στις προκλήσεις της εποχήςΣήμερα συμπληρώνονται 99 χρόνια από την 17η  Φεβρουαρίου 1914, την  ημερομηνία ορόσημο της ιστορικής πορείας του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού, με την ανακήρυξη της Αυτονόμου Πολιτείας της Βορείου Ηπείρου στο Αργυρόκαστρο υπό την προσωρινή Κυβέρνηση του Γεωργίου Χρηστάκη Ζωγράφου.

Αλβανία: Μέτρα για την περαιτέρω τόνωση των επενδύσεων λαμβάνει η κυβέρνηση

Μέτρα για την περαιτέρω τόνωση των επενδύσεων λαμβάνει η κυβέρνηση, δήλωσε ο πρωθυπουργός της Αλβανίας Σαλί Μπερίσα, προσθέτοντας ότι με την υλοποίηση επιχειρηματικών σχεδίων επιτυγχάνονται οι στόχοι της αύξησης της απασχόλησης και της βελτίωσης του ατομικού εισοδήματος.

ΛΑΣΙΘΙ: ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΤΟΝ ΧΤΥΠΟΥΣΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ!

Οι δύο Αλβανοί δράστες σακάτεψαν το θύμα τους στον δρόμο αλλά δεν έμειναν εκεί... - Ακολούθησαν το ασθενοφόρο και συνέχισαν τα χτυπήματα ακόμα και μέσα στο νοσοκομείο της Ιεράπετρας...
Στο νοσοκομείο κατέληξε ένας άνδρας στην Ιεράπετρα τα ξημερώματα της Κυριακής (17-02-2013) όπου σημειώθηκε άγρια συμπλοκή με δυο Αλβανούς.

Μεθυσμένοι αλβανοί "έσπασαν" στο ξύλο γιατρό του ΕΛΠΙΣ

elpisisΈνα απίστευτο περιστατικό διαδραματίσθηκε χθες βράδυ στις 11 ώρα στο νοσοκομείο ΕΛΠΙΣ. Την ώρα της εφημερίας του νοσοκομείου, ασθενής Αλβανικής καταγωγής έφθασε στο νοσηλευτικό ίδρυμα με τη συνοδεία τριών προσώπων.

Ένωση με την ΕΕ θέλουν οι Αλβανοί του Κοσσυφοπεδίου


Η πρόεδρος του Κοσσυφοπεδίου, Ατιφέτε Γιαχιάγκα, δήλωσε ότι«οι Αλβανοί δεν κατόρθωσαν να ιδρύσουν το δικό τους εθνικό κράτος με βάση την εθνότητα, όμως τώρα πια, προορισμός τους είναι η ένωση τους στης Βρυξέλλες».ΣΕ συνέντευξή της στην τηλεόραση «Albanian Screen» τον Τίρανων, είπε ότι «η ιδέα της εθνικής ενότητας ανήκει στον περασμένο αιώνα, τώρα οι Αλβανοί στα δύο κυρίαρχα κράτη που έχουν σχηματισθεί θα πρέπει να εργαστούν για την ένταξή τους στην Ευρωπαϊκή Ένωση».

Η Εθνική μας γιορτή της Αυτονομίας να γιορτάζεται στη Βόρειο Ήπειρο

Ήρθε ο καιρός να αλλάξουνε το πολιτικό κατεστημένο στον τόπο μας και να απαιτήσουμε την εφαρμογή του Πρωτοκόλλου της Κέρκυρας.


Παίρνοντας αφορμή από την Επέτειο Αυτονομίας της Βορείου Ηπείρου χθες στην Αθήνα και τη δοξολογία στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου Καρύτση, ειλικρινά θλίβομαι και στενοχωριέμαι που μετά από 23 χρόνια από την πτώση της δικτατορίας ακόμα και τώρα αυτή η εθνική μας γιορτή να γιορτάζεται στην Αθήνα και να μην έχουμε το σθένος να γιορτάσουμε στο Αργυρόκαστρο, στους Αγίους Σαράντα, Δέλβινο, Κορυτσά η οπουδήποτε αλλού στην ιδιαίτερη πατρίδα μας τη Βόρειο Ήπειρο.

Βίντεο από την Επέτειο Αυτονομίας στην Αθήνα, 17/2/2013

Εθνικός Ύμνος της Ελλάδος και ΒΟΡΕΙΟΣ ΗΠΕΙΡΟΣ ΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ,
ΘΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΡΕΜΕΙ Η ΓΗ...

Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Εκατοντάδες Βορειοηπειρώτες τίμησαν την 99η Επέτειο Αυτονομίας της Β/Ηπείρου στην Αθήνα.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ. 

Σήμερα, Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013, στην Αθήνα στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου Καρύτση, γιορτάστηκε μεγαλοπρεπώς η 99η επέτειος  Ανακηρύξεως της Αυτονόμου Πολιτείας της Βορείου Ηπείρου. Εκατοντάδες Βορειοηπειρώτες παραβρέθηκαν για άλλη μια χρονιά για να τιμήσουν την 17η Φεβρουαρίου 1914.

Φωτογραφικό ρεπορτάζ από τη σημερινή 99η Επέτειο Αυτονομίας της Βορείου Ηπείρου στην Αθήνα.



Ερώτηση οκτώ βουλευτών της ΝΔ για τις συντάξεις ΟΓΑ


 Λύση στο ζήτημα που έχει προκύψει με τη διακοπή της χορήγησης του βοηθήματος στους Βορειοηπειρώτες,  ζητά από τον Υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης & Πρόνοιας κ. Ιωάννη Βρούτση, ο βουλευτής Λευκάδας κ. Θεόδωρος Σολδάτος, μέσω ερώτησης που κατέθεσε, με αφορμή δημοσιεύματα του «Π.Λ.».