Δευτέρα, 1 Ιουνίου 2015

Ο Ντούλες ζητάει "επιχειρήματα" να σώσει το κεφάλι του

του ΠΑΝ. ΜΠΑΡΚΑ
Μια λαϊκή παροιμία λέει: «Εκεί που μας χρωστούσανε, μας πήραν και το βόδι». Ο λόγος για ποιον άλλον εκτός του Ντούλε!; Και ως συνήθως για να ήμαστε πειστικοί πάμε κατευθείαν στα επιχειρήματα.
α.
Η περίοδος που προηγήθηκε των τοπικών εκλογών, αρχίζοντας από την
διοικητική διαίρεση, ήταν η ευνοϊκότερη για την επίτευξη της πολυπόθητης ενότητας κάτω από την ομπρέλα της ΟΜΟΝΟΙΑΣ.
Δεν οφείλετε μόνο στο ιστορικό γεγονός ότι η μακροβιότερη ηγετική ομάδα στην ΟΜΟΝΟΙΑ, αυτή του Ντούλε, πωρωμένη και με έντονη αντεθνική δράση, έπρεπε να φύγει. Υπήρχαν δύο επιπλέον λόγοι. Τα πλήγματα που δεχότανε θεσμικά η ε.ε. μειονότητα, υπαγόρευαν συσπείρωση, ενότητα, σύμπνοια και συλλογική αντίδραση. Δεύτερο, οι δρώντες παράγοντες στα της ε.ε. μειονότητας διαπίστωσαν ότι δεν επαρκούσε η ελληνικότητά τους εκτός ΟΜΟΝΟΙΑΣ για να συνεχίσουν να υπάρχουν πολιτικά ως εκπρόσωποι της ε.ε. μειονότητας. Οπότε έδειχναν όλοι έτοιμοι να καθίσουν στο τραπέζι και να τα βρουν. Θεσμικά άνοιξε το δρόμο προς την κατεύθυνση αυτή ο νέος πρόεδρος της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, ο κ. Λεωνίδας Παπάς. Ο ιστορικά μόνος που δεν ήθελε την πολυπόθητη ενότητα αυτή ήταν ο Ντούλες (!!!)
β.
Οι λόγοι που δεν ήθελε είναι γνωστοί. Πρόκειται για τις αντεθνικές αρρωστημένες και επικίνδυνες φιλοδοξίες του Ντούλε που τροφοδοτούν τα προσωπικά του συμφέροντα κι απαιτούν το μονοπώλιο επί της πολιτικής ζωής στην ε.ε. μειονότητα. Η συγκεκριμένη κατάσταση τον ανάγκασε και πάλι να συμμαχήσει με αλβανικά κόμματα. (Λόγω εμπειρίας, διότι από τότε που ανέλαβε την ηγεσία της ε.ε. μειονότητας 1996-97, μέχρι σήμερα, οφείλει την όποια εκλογική «νίκη» του στη στήριξη των αλβανικών κομμάτων.)
Η πολιτική σημασία των νέων δήμων έκανε ιδιαίτερα αλαζόνα το Ντούλε. Ταυτόχρονα, για την αποτελεσματική εύνοια των αλβανικών κομμάτων μείωσε την εκλογική ισχύ των Ελλήνων μειονοτικών στα αστικά κέντρα του Δελβίνου, Αργυροκάστρου, Αγίων Σαράντα, Κορυτσάς, Πρεμετής κλπ. (Βάση της εκλογική συμμαχίας, δεν έβαλε υποψηφιότητες δημάρχων για να μη χαλάσει τη σούπα των συμμάχων) Από την άλλη, μέσω των συμμαχιών αυτών, αλλά και λοιπών παραγόντων (οικονομικο-τραμπούκων) επιδίωξε να θέσει εκτός εκλογικής αναμέτρησης τους άλλους ελληνικούς φορείς και παράγοντες που δρουν στην ε.ε. μειονότητα. Δυστυχώς γι΄αυτόν δεν τα κατάφερε.
γ. 
Σαν δεν του έφεξε και κατατρομαγμένος, φόρεσε την γνωστή προπαγανδιστική φουστανέλα του πατριώτη. Έτσι κατηγορεί όλους τους άλλους που συνεργάζονται με τα αλβανικά Κόμματα «προδότες». Μόνο η συνεργασία του με τα αλβανικά κόμματα είναι ελληνικά πατριωτική. Μάλιστα, ο ίδιος έχει επίσημη συνεργασία με το Σ. Κόμμα Αλβανίας. (Αυτό το κρίνει θετικό και πατριωτικό) Συνεργασία (ανεπίσημη) έχει με το Σ. Κόμμα Αλβανίας και το Κόμμα των Ελλήνων, το MEGA. Τη συνεργασία αυτή ο Ντούλες τη θεωρεί άκρος επικίνδυνη και εχθρική. Έφτασε μάλιστα μέχρι την Αθήνα. Έβγαλε κάτω από την τρύπια φουστανέλα το σκουριασμένο κουμπούρι του και το βρόντηξε έξω από τα μάρμαρα του ΥΠΕΞ (γιατί μέσα δεν τον έβαλαν), φωνάζοντας. «Διαλέξτε, ή εμένα ή τον εκπρόσωπο του Σ. Κόμματος που συνεργάζεται με το MEGA.»!! Και συνέχισε (όπως κάνει σε κάθε χωριό του Βούρκου) «Εκείνος θα κατασπαράξει όλη την περιοχή του Βούρκου.» (Το επιχείρημά του απλό. «Μιλάει Αλβανικά στα ελληνικά χωριά» (Ο ίδιος ο Ντούλες, μάλιστα στο πλαίσιο της συμμαχίας) κουβαλάει εκπρόσωπο του ίδιου Κόμματος, του Σοσιαλιστικού, στα χωριά της Δρόπολης και αναγκάζει (ο Ντούλες) τους Έλληνες να μιλήσουν αλβανικά για να δείξουν έτσι τον πολιτισμό τους, επειδή ο σοσιαλιστής εκπρόσωπος δεν γνωρίζει ελληνικά. (!!!)
δ. 
Όσον αφορά τώρα αυτό το επιχείρημα του Ντούλε ότι ο εκπρόσωπος του Σοσιαλιστικού Κόμματος που στηρίζει το MEGA «θα κατασπαράξει το Βούρκο… » και γι΄αυτό το εθνικό κέντρο «να βάλει το χέρι του», πρέπει να θυμίσουμε στο Ντούλε ότι οι έπαρχοί του πολιτογράφησαν περίπου μερικές εκατοντάδες οικογένειες αλβανών στις περιοχές με αμιγή ελληνικό πληθυσμό. Ενοικίασαν το 50% των χωραφιών σε αλβανικές οικογένειες, συνέβαλαν, (ανοιχτά και υπογείως) ώστε οι δήθεν πρώην Αλβανοί ιδιοκτήτες να υφαρπάξουν μερικές δεκάδες χιλιάδες στρέμματα λιβάδια που ανήκουν σε ελληνικές μειονοτικές κοινότητες. Στα κεφαλοχώρια της μειονότητας άνοιξαν αλβανικά σχολεία…. Όλα αυτά ο Ντούλες τα κρίνει πατριωτικά έργα της ομάδας του, επειδή ελπίζει στους ψήφους των Αλβανών νεοφερμένων από τους δικούς του να βγάλουν δήμαρχο την επιλογή του…
ε. 
Με το ίδιο σκεπτικό ο Ντούλες έφτιαξε και ένα επιπλέον πλάνο «με εθνική χροιά». Από την μία έβαλε να ζυγίσει η ηρωική έξοδος, (με την παραίτηση από το αξίωμά του αντιπροέδρου της Βουλής) (!!!!) Κάποιοι συνεννοημένοι από πριν για την πράξη του αυτή, παλιοί του φίλοι στην Αθήνα, ζήτησαν να χαιρετήσει την πράξη του επίσημα η Αθήνα. (!!!).
Από την άλλη «έσπασε» τους όρους της συμμαχίας και κατέβασε υποψήφιους στη Χιμάρα και την Κονίσπολη. (Από την Κονίσπολη κάποιοι γνωστοί-άγνωστοι προμηθεύουν με υλικό τον «δημοσιογράφο» Λάλα (&Co) για να τροφοδοτήσoυν με τη σειρά τους τον αλβανικό εθνικισμό. Ενώ στη Χιμάρα ο «ήλιος» μάλλον δε θα βγει !!!
ζ. 
Ο συλλογισμός που ακολουθεί νομίζω ότι φέρει τον ουσιαστικότερο προβληματισμό. 17 χρόνια τώρα η ε. ε. μειονότητα επιβαιβεώνει ότι δεν στηρίζει Ντούλε. Ο Ντούλες όμως παραμένει ηγέτης με τη στήριξη της αλβανικής πλευράς από την μία. Κάποτε και της επίσημης επίσης ελληνικής. Γνωστοί οι λόγοι της αλβανικής πλευράς και τώρα που η επίσημη Αθήνα (κυρίως από εποχή Σαμαρά) δεν τον γράφει πια.
Γιατί όμως τον στηρίζουν κάποιοι κύκλοι στην Αθήνα, κρεμασμένοι βεβαίως στη πατριωτική φουστανέλα του Ντούλε; (!!!) Λέω ότι επειδή θέλουν να κατηγορήσουν την κυβέρνηση (την νυν ελληνική) για εθνική μειοδοσία και για να μπορέσουν έτσι να καλύψουν και προστατέψουν τα οικονομικά σκάνδαλα που ευδοκιμούν κάτω στη σκιά της τρύπιας πατριωτικής φουστανέλας του Ντούλε.