Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Ο γεωγραφικός όρος «Αλβανία» το 1450 μ.χ., σύμφωνα με χάρτη του Κροάτη φιλοαλβανού Αλβανολόγου, Milan Šufflay, ο οποίος προσλήφθηκε για να συνεχίσει τη μελέτη του Jireček, και έγραψε το 3ο βιβλίο του «Codex Αlbanicus»

"ΣΥΝΟΡΟΓΡΑΜΜΗ SUFFLAY" ΤΟΥ ΟΡΟΥ ΑΛΒΑΝΙΑ, ΤΟ 1450 μ.χ.
Ερευνούσα το διαδίκτυο, για να αντλήσω επιστημονικές πληροφορίες, για τα διάφορα Αλβανικά ημιαυτόνομα κρατίδια, βρήκα μερικούς χάρτες. Ένας από τους χάρτες που βρήκα, (http://dimitrisdoctor2.blogspot.com/2009/03/blog-post.html – σελίδα με έντονο φιλοαλβανισμό) αφορούσε μια Αλβανία, εντός μιας συνοριογραμμής, που στην επιστημονική κοινότητα των Βαλκανιολόγων και Αλβανολόγων, καθιερώθηκε να ονομάζεται ως «Γραμμή Šufflay».

 Στον χάρτη αυτόν, εμπεριέχονται τα γεωγραφικά όρια του όρου «ΑΛΒΑΝΙΑ», στα τέλη της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας (1400-1450 μ.χ.). Ο χάρτης του Κροάτη Milan Šufflay, έχει την αξιοπρόσεκτη ιδιαιτερότητα, ότι συμπεριλαμβάνει την «Jireček Line»  ή «Γραμμή Jireček», το Άρβανον, τα Άρβανα (Άρμπουνα), την Αρμπερία και Άρμπεν (περί τον Αυλώνα), το Ελμπασάν, ΟΛΑ περιοχές και τοπωνύμια σύγχρονα μεταξύ τους αλλά εντελώς διαφορετικά, λίγα μόλις χρόνια πριν την ίδρυση της Αλβανίας του Γεωργίου Καστριώτη ή Σκεντέρμπεη.
 Ψάχνοντας για τον Milan Šufflay, διαπιστώνω, ότι ο σπουδαίος αυτός Αλβανόφιλος Αλβανολόγος, προσλήφθηκε από την Αλβανική κυβέρνηση και από την Αλβανική Ακαδημία, περίπου 1928-1930 μ.χ., για να συνεχίσει και να ολοκληρώσει τη μελέτη «Jireček Line»  ή «Γραμμή Jireček», κατά το μέλος που αφορά την Αλβανία. Ο εν λόγω χάρτης με όσες πληροφορίες εμπεριέχει, είναι μέρος του 3ου βιβλίου του «Codex Αlbanicus» ή «Αλβανικού Κώδικα» του κατά γενική παραδοχή κορυφαίου Αλβανολόγου, Κροάτη  Milan Šufflay.Πηγαίνοντας στην Εγγλέζικη έκδοση της wikipedia (και από εκεί σε άλλες ανεξάρτητες πηγές, διαβάζουμε:
  Ο Μilan plemeniti Šufflay (9 Νοέμβρη, 1879 – 18 Φεβρουαρίου 1931) ήταν ένας Κροάτης ιστορικός και πολιτικός. Ήταν ένας από τους ιδρυτές της Αλβανολογίας και ο συντάκτης του πρώτου κροατικού μυθιστορήματος επιστημονικής φαντασίας.
 === Ο Šufflay γεννήθηκε σε μια αριστοκρατική οικογένεια της Lepoglava. Αυτός είναι ο λόγος που έχει στο επώνυμό του, το pl. (plemeniti των Κροατών ευγενών), το οποία αντιστοιχεί στο Γερμανικό von και είναι ο τίτλος ενός ευγενή στην Αυστρο-Ουγγρική αυτοκρατορία. Παρακολούθησε και ολοκλήρωσε το γυμνάσιο στο Ζάγκρεμπ και σπούδασε στο Πανεπιστήμιο του Ζάγκρεμπ, όπου και πήρε διδακτορικό στην ιστορία. Ήταν ένας λαμπρός φοιτητής τόσο στο γυμνάσιο, όσο και στο πανεπιστήμιο. Ήδη κατά τη διάρκεια των σπουδών του, μιλούσε Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Αγγλικά, όλες τις σλαβικές γλώσσες, καθώς και τα Λατινικά, αρχαία Ελληνικά και Μεσαιωνικά Ελληνικά. Αργότερα στη ζωή του έμαθε νέα Ελληνικά, Αλβανικά, Εβραϊκά και Σανσκριτικά. Ο πανεπιστημιακός καθηγητής Tadija Smičiklas θεωρούσε τον Milan Šufflay, τον πιο προικισμένο μαθητή του και τον πήρε ως βοηθό του κατά την επεξεργασία του diplomaticus Codex της Ακαδημίας του Ζάγκρεμπ. Ο Šufflay έγινε ιστορικός των Βαλκανίων, με την πεποίθηση, ότι η ιστορία των Κροατών μπορεί να ερευνηθεί σωστά μόνο από αυτή την (παμβαλκανική) προοπτική. Οι Πεποίθήσεις του συγκρούστηκαν με την επικρατούσα άποψη των Κροατών ιστορικών, ότι οι Κροάτες ήταν εκπρόσωποι της Δύσης, σε αντίθεση με τα (υπόλοιπα) Βαλκάνια.
Ερεύνησε τη μεσαιωνική ιστορία της Κροατίας και την ιστορία της Αλβανίας, για την οποία θα αποκτήσει διεθνή φήμη (Αλβανολόγου). Ο Ούγγρος ιστορικός Thalloczy, αναγνωρίζοντας τον Šufflay ως ένα μεγάλο ταλέντο, εκτίμησε ότι πρέπει να τον φέρει στην Ουγγαρία, και τον έφερε στην Βουδαπέστη, όπου ο Šufflay εργάστηκε στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο για ένα μικρό μισθό.
Αγνοώντας την απαγορευτική πρόταση της Συγκλήτου, διορίστηκε καθηγητής στο πανεπιστήμιο του Ζάγκρεμπ το 1908.
Στη νέα κατάσταση, με την ίδρυση του Βασιλείου των Σέρβων, Κροατών και Σλοβένων, συνελήφθη για εσχάτη προδοσία και κατασκοπεία κατηγορούμενος ότι εργαζόταν για μια ξένη δύναμη, μαζί με τον Ivo Pilar, έναν άλλον ιστορικό της Κροατίας. Ο Šufflay καταδικάστηκε σε τρία χρόνια και έξι μήνες φυλάκιση. Η αντίδραση για τη ποινή που του επιβλήθηκε, ήταν ισχυρότερη στο εξωτερικό από ό,τι στην Κροατία, από επιστήμονες συναδέλφους από πολλές χώρες, που προσπάθησαν να επιτύχουν την απελευθέρωσή του, αλλά χωρίς επιτυχία. Εξέτισε τη ποινή του στη φυλακή της Μιτρόβιτσα. Αφού εξέτισε περισσότερο από το ήμισυ της ποινής του, αφέθηκε ελεύθερος από τη φυλακή και επέστρεψαν στο επιστημονικό του έργο.
Έγραψε επίσης το πρώτο κροατικό μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας, την «περιοχή του Ειρηνικού στο 2255″. Εξ αιτίας αυτού, θεωρείται ο ιδρυτής της νέας Κροατικής λογοτεχνίας.
Το 1924 ο Šufflay έγινε μέλος της ηγεσίας του Κόμματος Καθαρών Δικαιωμάτων, ενός δεξιού πολιτικού κόμματος της Κροατίας εμπνευσμένο από το έργο του Γιόσιπ Φρανκ, ένθερμου εθνικιστή. Το κόμμα του, το μόνο που κατάφερε, ήταν να κερδίσει λίγες έδρες στο 300μελές -ισχυρό νομοθετικό σώμα.
Μετά από αίτημα της Αλβανικής κυβέρνησης και της Ακαδημίας Επιστημών της Αλβανίας, πήγε στη Βιέννη, όπου συνέχισε το έργο του Jireček και του Thalloczy, συμπληρώνοντας το 3ο βιβλίο του «Codex Αlbanicus», μια αρχειακή συλλογή. Μετά την επιστροφή από την Αλβανία, έλαβε απειλητική επιστολή, και στη συνέχεια επιτέθηκε αρκετές φορές στον Τύπο, τον οποίο ευθέως κατηγόρησε, ότι κατευθύνεται από ισχυρούς Σερβικούς κύκλους, οι οποίοι είχαν αποφασίσει να τον εξαλείψουν.
Δολοφονία — Τα μέλη της οργάνωσης καθεστώτος, «Νέοι της Γιουγκοσλαβίας», υπό την προστασία φιλοβασιλικών, του έστησαν ενέδρα στο κατώφλι του σπιτιού του στο Ζάγκρεμπ και του έσπασαν το κρανίο με ένα σφυρί, σκοτώνοντας τον. Στη συνέχεια μπήκαν στο διαμέρισμά του και πήραν το χειρόγραφο του 3ου βιβλίου του «Κώδικα Αlbanicus». Δεν υπήρξε ποτέ καμία έρευνα σχετικά για ανεύρεση των εγκληματιών. Οι αρχές αρνήθηκαν οποιαδήποτε γνώση για τους δράστες και απαγόρευσε τις διαμαρτυρίες που θα σχετίζονταν με τη κηδεία του Šufflay. Οι δολοφόνοι ήταν η αστυνομία και οι πράκτορες Belošević Zwerger, οι οποίοι κατέφυγαν στο Βελιγράδι . Όλες οι μετέπειτα προσπάθειες των «Banovina» της Κροατίας ήταν άκαρπες.

Ο Albert Einstein και ο Heinrich Mann απέστειλαν επιστολή προς την Διεθνή Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου στο Παρίσι, κάνοντας έκκληση στην παγκόσμια πολιτιστική κοινότητα να διαμαρτυρηθούν για τη δολοφονία του Milan Šufflay, απαιτώντας την προστασία των Κροατών επιστημόνων από το γιουγκοσλαβικό καθεστώς.
Ωστόσο, αυτό δεν εμπόδισε τις περαιτέρω πολιτικές δολοφονίες των Κροατών επιστημόνων στη Γιουγκοσλαβία. Περιέργως, ονόμασαν κάποιον «Νίκολα Jukitsch» ως το δολοφόνο, αλλά αυτό έρχεται σε αντίθεση με τα τοπικά ευρήματα σε βάρος του Μπράνκο Zwerger….. …. …..
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Όπως αποδείχθηκε και με την ανάρτηση  Το Άρβανον, τα όρη Άρβανα και η «Jireček Line» , για την μέχρι το 400 μ.χ. χρονική περίοδο, και με τη κατά Αλβανική παραγγελία, μελέτη του Αλβανολόγου Milan Šufflay, αποδεικνύεται ξακάθαρα στον ομώνυμο χάρτη (Šufflay Line), ότι το 1450 μ.χ. συνυπήρχαν ως διαφορετικές περιοχές ή τοπωνύμια, το Άρβανον, τα Άρβανα (Άρμπουνα), το Ελμπασάν, το Άρμπεν, η Αρμπερία. Επομένως η αμέσως μετά εξαφάνιση του Άρβανου και η μετονομασία των βουνών «Άρβανα», μόνο στη βίαιη έξωση και διωγμό των κατοίκων της περιοχής Αρβάνων, από τις τοπικές Αλβανικές εξουσίες, μπορεί να δικαιολογηθεί Επομένως οι Αρβανίτες καλά κάνουμε και επιλέγουμε το Άρβανον και τα Άρβανα και χαρίζουμε το Άρμπεν και την Αρμπερία, στους Αρμπερίστες και Αλβανούς. Αν δε, λάβουμε υπόψη, ότι οι Αλβανοί Δεσπότες (=σατράπηδες), Δούκες, Πρίγκηπες και Πασάδες, δεν είχαν πρόβλημα με Αλβανούς Χριστιανούς ανεξαρτήτως δόγματος, σημαίνει ότι οι ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ των ΑΡΒΑΝΩΝ, ήσαν το κάτι παραπάνω: Ήσαν ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ με απολύτως δικό τους ανυπότακτο τρόπο αυτοδιοίκησης, ανεξάρτητο από τον Αλβανικό φαιουδαρχισμό και αυτός είναι ο λόγος που ξεριζώθηκαν και από τ’ Άρβανα και από το Σούλι, στο οποίο κατέφευγαν κατά κύματα σαν ξεριζωμένοι από τους Αλβανούς πρόσφυγες. Όποιος θέλει να τα κάνει αχταρμά, και να προσδίδει την ίδια εννοιολογική ερμηνεία, σε τοπωνύμια διαφορετικών περιοχών και διαφορετικών πόλεων (που συνυπήρχαν ταυτόχρονα σε διαφορετικούς τόπους), είναι κακόβουλος και αποσκοπεί στη σύγχυση και στη κρατική Αλβανική προπαγάνδα, που πιστεύει ότι «λέγε-λέγε» θα Αλβανοποιήσει τους ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ, ΤΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΤΩΝ ΣΟΥΛΙΩΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΟΝΤΑΝ ΑΠΟ Τ’ ΑΡΒΑΝΑ..–
Το να μπορεί να μιλά, ο κάθε Αλβανός πράκτορας, χωρίς να αφήνει κανένα περιθώριο σε πραγματικό Αρβανίτη, να πει όλα όσα έχει μάθει από πάππο προς πάππον, είναι κάτι παραπάνω από θράσσος.


 http://arvanitis.eu

1 σχόλιο:

  1. Για γελια η κατασταση,,,η βορειοηπειρωτες ειναι αλβανοι και οι αρβανιτες ελληνες .Αθανατοι ελλαδιτες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή