Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Ο Μάρκος Μπότσαρης είναι Αλβανός λένε στην Αλβανία!

Ταυτίζουν τους Αρβανίτες με τους Αλβανούς και θεωρούν ότι οι σημερινοί Έλληνες προέρχονται από αυτούς!
Οι σημερινοί Έλληνες προέρχονται από τους Αρβανίτες, λένε στην Αλβανία. Τον ήρωα Μάρκο Μπότσαρη, όπως και τους υπόλοιπους Σουλιώτες, τους χαρακτηρίζουν ως Αρβανίτες, άρα Αλβανούς.  Μάλιστα εκτός από τα επιχειρήματα Αλβανών ιστορικών, χρησιμοποιούν τελευταία, για να στηρίξουν την άποψή τους, και το ντοκιμαντέρ του "ΣΚΑΪ" με τίτλο: "1821". Το αλβανικό πρακτορείο ειδήσεων "Ina-News", αναφέρει: «Το ντοκιμαντέρ αυτό το λογοκρίνει η ελληνική εκκλησία, επειδή υπάρχουν
στοιχεία που δεν πρέπει να μάθει ο ελληνικός λαός. Οι Έλληνες δεν έχουν  σχέση με την αρχαία Ελλάδα, αλλά οι περισσότεροι είναι Αρβανίτες- Αλβανοί που με τη βία εξελληνίστηκαν».   Γίνεται σύγχυση με τους Αρβανίτες, τους αρβανιτόφωνους Έλληνες. Άλλο, όμως, Αλβανοί και άλλο Αρβανίτες. Υπάρχει μεγάλη διαφορά. Ο Μάρκος Μπότσαρης, ο οποίος θεωρείταιστην μνήμη του οποίου ασεβούν πολλοί, ήταν Έλλην αρβανιτόφωνος, όπως όλοι οι Σουλιώτες. Η ελληνική του συνείδηση φαίνεται και από την περίφημη φράση που είπε όταν πρωτοπάτησε στα Επτάνησα : Ο Έλλην δεν μπορεί να αισθάνεται ελεύθερος εκεί όπου κυματίζει η Βρεττανική σημαία". Το δε Λεξικόπου έγραψε ήταν της αρβανίτικης  - όχι αλβανικής - και ρωμαίικης απλής  (νεοελληνικής). Άλλωστε δεν θα μπορούσε να έχει αλβανική εθνική συνείδηση, διότι κάτι τέτοιο εμφανίζεται μόλις το 1878 με την Λίγκα της Πριζρένης - Κοσσυφοπεδίου και μάλιστα ως τεχνιτό κατασκεύασμα ξένων δυνάμεων και θρησκευτικών προπαγανδών. Κατά την Τουρκοκρατία δεν υπήρχε έθνος Αλβανών. Οι κάτοικοι της σημερινής Αλβανίας διεκρίνοντο με κριτήριο την θρησκεία τους. Οι Ορθόδοξοι ήσαν Ρωμιοί, εντεταγμένοι στο ίδιο Γένος με τους υπόλοιπους Έλληνες. Οι Μουσουλμάνοι ένοιωθαν Τούρκοι, εξ ου και ο όρος  Τουρκαλβανοί.  Εάν μιλούμε για αλβανική συμμετοχή στην Ελληνική Επανάσταση δεν πρέπει να αναφερόμαστε στους Μποτσαραίους, την Μπουμπουλίνα και τους Κουντουριώτηδες, αλλά στους Τουρκαλβανούς που χρησιμοποιήθηκαν από την άλλη πλευρά ως σφαγείς των Ελλήνων. Οι Βυζαντινοί δεν ανέφεραν Αλβανούς στην Βαλκανική. Ο Κωνσταντίνος Πορφυρογέννητος ονομάζει Αλβανούς μία φυλή του Καυκάσου. Ο Γεώργιος Καστριώτης  -  Σκεντέρμπεης, που θεωρείται εθνικός ήρωας των σημερινών Αλβανών, ονόμαζε εαυτόν Ορθόδοξον Ηπειρώτη (15ο αιών). Σε έγγραφα της Γαληνοτάτης Δημοκρατίας της Βενετίας στα τέλη του 15ου αιώνος η λέξη "Αλβανός" ερμηνεύεται  " Έλληνες από την Ήπειρο  και την Πελοπόννησο" χωρίς να αμφισβητείται η ελληνική συνείδησή τους. Η αλβανική συνείδηση είναι οπωσδήποτε ξενόφερτο κατασκεύασμα όπως αποδεικνύουν και μαρτυρίες των ιδίων των ενδιαφερομένων , τις οποίες κατέγραψε ο σύγχρονός μας διαπρεπής Βαλκανιολόγος Αχιλλεύς Λαζάρου.
             Όταν η Ιταλία και η Αυστροουγγαρία για δικούς τους λόγους προσπαθούσαν να κατασκευάσουν αλβανικό κράτος ώστε να ελέγχουν την είσοδο της Αδριατικής, οι Τουρκαλβανοί ύψωναν στο Δυρράχιο την οθωμανική σημαία !
             Προτιμούσαν την τουρκική παρά την άγνωστη σ' αυτούς αλβανική εθνική συνείδηση. Άλλωστε και στους Βαλκανικούς πολέμους οι Μουσουλμάνοι της Αλβανίας πολέμησαν, και μάλιστα δυναμικά, στις τάξεις του Οθωμανικού στρατού. Μετά το 1908 πολλά από τα μέλη του Νεοτουρκικού κομιτάτου, το οποίο σχεδίασε και ξεκίνησε τον διωγμό των Ελλήνων ήταν Τουρκαλβανοί.
             Η λέξη Αλβανία, σημαίνει Λευκή Χώρα από το λατινικό ΑΛΜΠΑ : λευκή. Είναι όρος με γεωγραφική και όχι εθνολογική σημασία.
             Ο όρος Αρβανίτης που αφορά τους Σουλιώτες, τους Υδραίους, τους Σπετσιώτες και πολλούς κατοίκους των Μεσογείων, προέρχονται από τελείως διαφορετική ρίζα. Συγκεκριμένα από τη λέξη "Άρβανον", τοπωνύμιο της Βορείου Ηπείρου, που το βρίσκουμε ήδη από τον 11ο αιώνα στα κείμενα της Άννας Κομνηνής. Από το Άρβανον, δηλαδή από την Ελληνικοτάτη Βόρειο Ήπειρο, κατέβηκαν σε πόλεις και νησιά της Νοτίου Ελλάδος ελληνικοί πληθυσμοί που μιλούσαν αρβανίτικα. Δηλαδή μία διάλεκτο ανάμικτη με αρχαία ελληνικά, λατινικά, τουρκικά και εντόπια βαλκανικά γλωσσικά στοιχεία. Οι αρβανιτόφωνοι Έλληνες ουδέποτε είχαν διαφορετική συνείδηση από τους υπόλοιπους Έλληνες. 
             Η σύγχυση μεταξύ των λέξεων Αλβανός και Αρβανίτης δημιουργείται μόνον στην ελληνική γλώσσα, διότι φαίνονται να μοιάζουν οι δύο όροι ηχητικά. Η ομοιότης είναι μόνο επιφανειακή. Στην ουσία διαφέρουν κατά πολύ. Άλλωστε οι ίδιοι οι Αλβανοί αποκαλούν εαυτούς Σκιπετάρ και την χώρα τους Σκιπερία : χώρα των Αετών. Τι κοινό μπορούν να έχουν ένας Σκιπετάρ και ένα Έλλην αρβανιτόφωνος ; Ίσως ο ένας να μπορεί να καταλαβαίνει κάποιες λέξεις από τον άλλο. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είχαν η έχουν την ίδια εθνική συνείδηση...Μην ξεχνούμε ότι Σέρβοι, Κροάτες και Βοσνιομουσουλμάνοι μιλούν ακριβώς την ίδια γλώσσα, παρά ταύτα συγκρούσθηκαν μεταξύ τους  με οδυνηρές συνέπειες.
 
katoci.com

3 σχόλια:

  1. Η Αλβανοί μέχρι και τους σπαρτιάτες βγάλανε αλβανούς. Αν ψάξετε στο YouTube θα βρείτε το σχετικό βίντεο. Έλεος τη έχει αυτός ο τόπος που όλη προς τα δω θέλουν να έρθουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο του Σπαρτιάτες! Τους πάντες έχουν κάνει αλβανούς! Μέχρι και τους θεούς της ΑΙγύπτου! Μην σου κάνει εντύπωση! Κομπλεξικός λαός είναι! Επειδή δεν έχουν τίποτα που να είναι περήφανοι, αποφάσισαν να αυτοανακηρυχθούν δημιουργεί, εκπολιτιστές και αναμορφωτές του σύμπαντος! Άσχετο με το αν όλη τους η ιστορία και η παρούσα εικόνα δείχνουν το ακριβώς αντίθετο!

      Διαγραφή
  2. Η αλήθεια (των Ελλήνων και όχι των αλβανών) λέει τα εξής απλά και μη αμφισβητίσημα :

    - Ο Μ.Μπότσαρης και η οικογένειά του και όλοι οι Σουλιώτες, ΔΕΝ ταυτίστηκαν ποτέ σε καμία περίπτωση με τους Αλβανούς, πάντα στην ιστορία του Σουλιού και των Σουλιωτών στρέφονταν προς τους Έλληνες και ήταν με την πλευρά των Ελλήνων.

    - Ο Μ.Μπότσαρης στην επανάσταση του 1821 σαν Στρατιωτικός αρχηγός Δυτικής Στερεάς είχε την αποδοχή της συντριπτικής πλειοψηφίας των καπετάνιων της περιοχής (ουσιαστικά μόνο ο Βαρνακιώτης δεν αποδέχτηκε την αρχηγία του). Πως ο Δ.Μακρής για να μην αναφέρω πολλούς άλλους αποδέχτηκε έναν Αλβανό ή Ρουμάνο (ότι σε βολεύει) για αρχηγό του?

    - Πολέμησε τους Τούρκους στην επαναστατημένη Ελλάδα - μέχρι το Σούλι και δεν προσπάθησε σε καμία περίπτωση να μεταφέρει την επανάσταση σε περιοχές που οι Έλληνες δεν ήταν πλειοψηφία. Αν ήταν Αλβανοί οι Σουλιώτες γιατί δεν προσπάθησαν να βγάλουν στα όπλα τους Αλβανούς της Αυλώνας, του Βερατίου, του Φιέρι και τόσων περιοχών που ήταν επιπρόσθετα και Χριστιανοί ορθόδοξοι αλλά στράφηκαν νότια όπως έκαναν πάντα? Από την άλλη (αν δεχτούμε ότι είχε Βλάχική καταγωγή) γιατί οι Βλάχοι της Ηπείρου και της Μακεδονίας επαναστάτησαν και συμπαρατάχτηκαν σε όλο τον αγώνα με τους Έλληνες? Είχαν την ευκαιρία τότε ή να κάτσουν στα αυγά τους ή να στήσουν δικό τους μαγαζί, αλλά δεν έκαναν τίποτα απ' αυτά.

    - Είχε την ευκαιρία ζώντας εξόριστος στα Επτάνησα να μορφωθεί και το έκανε, με βάση την Ελληνική παιδία - όσο ήταν προσβάσημη τότε. Αν τα Ελληνικά του δεν αρέσουν σε κάποιους ΣΗΜΕΡΑ, ας ψαξουν να βρουν (και θα βρουν) πως μιλούσαν όλοι οι Έλληνες τότε και πόσοι ήξεραν ανάγνωση και γραφή. Οι ατέλειες στον γραπτό του λόγο δεν αποτελούν κανένός είδους επιχείρημα, μόνο κακοπροαίρετα μπορούν να αναφέρονται.

    - Όταν σκοτώθηκε πολεμόντας ΑΛΒΑΝΟΥΣ μισθοφόρους των Τούρκων, τιμήθηκε από ΟΛΟΥΣ τους Έλληνες άμεσα. Δεν κατασκευάστηκε επομένως η εικόνα του Έλληνα ήρωα εκ των υστέρων. Ο θάνατός του θεωρήθηκε μεγάλη απώλεια για την Ελληνική επανάσταση από όλους τους ιστορικούς, γιατί ήταν ιδιαίτερου κύρους και ικανοτήτων ΈΛΛΗΝΑΣ αρχηγός.

    - Τέλος (και το βασικότερο), κανένας σοβαρός άνθρωπος δεν ασχολείται με την γωνιδιακή συνέχεια για να κατατάξει έναν άνθρωπο. Ο Μ.Μαστρογιάννι π.χ. παρά το Ελληνικότατο επώνυμό του ήταν Ιταλός γιατί εκπαιδεύτηκε, έζησε και έδρασε σαν Ιταλός. Το ίδιο ο Μ.Ναπολέων ήταν Γάλλος. Θα γίνουμε εξίσου γελοίοι με τους Αλβανο-εθνογκαγκάδες αν αρχίσουμε να τσιρίζουμε ότι ήταν Έλληνες. Το να μπει κάποιος στο λούκι να ψάχνει αν η προ-προγιαγιά ενός ανθρώπου που έζησε και πέθανε για την Ελλάδα μπορεί να ήταν Αλβανίδα, η κάποιος πρόγονός του 1000 χρόνια πριν Λατίνος είναι η μέγιστη μαλακία. Μόνο πληρωμένοι κατασκευστές της ιστορίας ασχολούνται με τέτοια επιχειρήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή