Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Πύρρος Δήμας: Τα παιδιά μου δεν έχουν αλβανικό αίμα. Είμαι Έλληνας και πάντα ήμουν.

Pirro Δήμας: Είμαι Έλληνας, Γιώργος συνομιλίες με GoroΜετά από τις πρόσφατες συζητήσεις για την τοποθέτηση του ονόματός του στη λίστα των "Εξεχόντων ανθρώπων" της Χειμάρρας και περισσότερο, για τις δηλώσεις του ότι «τα παιδιά μου έχουν αλβανικό αίμα», ο Πύρρος Δήμας σε μια αποκλειστική συνέντευξη για την "Αλβανική Εφημερίδα" ομολογεί την αλήθεια αυτής της δήλωσης και τις σχέσεις του με το Δήμαρχο Χειμάρρας, Γιώργο Γκόρο.
 

Ο Πύρρος Δήμας, αρσιβαρίστας 4 φορές Ολυμπιονίκης, είπε ότι ποτέ δεν έχει δηλώσει ότι τα παιδιά του είναι αλβανικού αίματος.  "Δεν έχω πει ποτέ ότι τα παιδιά μου έχουν αλβανικό αίμα και το έχω τονίσει πολλές φορές ότι είμαι Έλληνας και είμαι μέλος της μειονότητας. . Είμαι Έλληνας και πάντα ήμουν », - λέει ο κ. Δήμας.
Επίσης, πρόσθεσε ότι οι σχέσεις του με το Γιώργο Γκόρο είναι πολύ καλές και συχνά επικοινωνούν μεταξύ τους.

2 σχόλια:

  1. to kathe kalo pou e iparxei ston kosmo einai albaniko kai exei albaniki katagwgi giati o theos prwta eftiakse ton albano, oso gia to goro panta eixame goro sti voreio ipeiro kai tha exome merikus pou arniunte ti mana tous gia mia karekla

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σημαια εχει οτι ο Πυρρος ειναι ελληνας.ο Γκορος μπορει οντως να αισθανεται αλβανος

      Διαγραφή