Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Γιάννης Νταβέλλας: Eίμαι έτοιμος για το ΤΗΕ BATTLE V!


Γιάννης Νταβέλλας: Eίμαι έτοιμος για το ΤΗΕ BATTLE V!

Λίγα μόλις λεπτά μετά το τέλος του sparring με τον Αντώνη Τσινάκη, στα πλαίσια της προετοιμασίας του για το BATTLE V, ο Γιάννης Νταβέλλας μίλησε αποκλειστικά στο ifitnessbook.com για την προετοιμασία του ενόψει του αγώνα του με τον Αλέξη Σύρο και δήλωσε ψυχολογικά έτοιμος για το μεγάλο ραντεβού του Ιουνίου.


Γιάννη θα πάρεις μέρος στη μεγαλύτερη διοργάνωση μαχητικών αθλημάτων στην Ελλάδα, στο THE BATTLE. Μίλησέ μας για αυτή σου την εμπειρία.
Το "The BATTLE" είναι η κορυφαία διοργάνωση στο χώρο του μαχητικού αθλητισμού. Ο κόσμος δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον για τους αγώνες διότι σε αυτό συμμετέχουν σπουδαίοι αθλητές και είμαι πολύ χαρούμενος που θα ξαναμπώ στο ρινγκ μιας τέτοιας διοργάνωσης. Ο Στέφανος Κωνσταντινίδης έχει διαμορφώσει με τέτοιον τρόπο το πρόγραμμα των αγώνων έτσι ώστε το κάθε ματς να είναι αμφίρροπο και να έχει ενδιαφέρον για το κοινό. Επίσης δίνει την ευκαιρία σε νέους αθλητές να προβληθούν περισσότερο και να ακουστεί το όνομά τους. Το THE BATTLE αποτελεί κίνητρο για τον κάθε αθλητή.

Ποια είναι η γνώμη σου για τον αντίπαλό σου τον Αλέξη Σύρο;
Ο Σύρος είναι ένας πολύ δυνατός αθλητής με μεγάλη εμπειρία. Σίγουρα ο αγώνας θα είναι δύσκολος αλλά θα προσπαθήσω για το καλύτερο. Πιστεύω ότι θα στηρίξει το παιχνίδι του στη δύναμη. Είναι ένας πολύ δραστήριος πυγμάχος που τον γνωρίζει ο κόσμος και αυτό το στοιχείο του δίνει ένα πλεονέκτημα. Εγώ ουσιαστικά τώρα ξεκινάω την πορεία μου στο χώρο. 

Μεσολαβεί ένας μήνας μέχρι τον αγώνα. Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η προετοιμασία σου;
Είμαι σε πολύ καλό δρόμο. Έχω επανέλθει πλήρως από το νοκ άουτ που δέχθηκα στο THE BATTLE IV από τον Νεκτάριο Ουζούνη το οποίο με κράτησε ενάμισι μήνα εκτός ρινγκ. Έκανα λάθη που μου στοίχισαν και δεν θα τα ξανακάνω, έμαθα από αυτά. Έχω γυρίσει στον προπονητή μου Δημήτρη Μαυροδάκο και στη Νικολέττα Καυγά. Νιώθω ότι επέστρεψα στο «σπίτι» μου. Βρίσκονται δίπλα μου 15 χρόνια και θα πορευτούμε στο εξής μαζί σαν ομάδα. Ψυχολογικά αισθάνομαι πολύ καλά, ίσως καλύτερα από ποτέ.

Μετά το "THE BATTLE" θα σε δούμε σε κάποιον άλλο αγώνα;
Το THE BATTLE V θα είναι ο τελευταίος μου αγώνας για τη σεζόν. Ενδιάμεσα θα συνεχίσω εντατικά τις προπονήσεις και θα συμμετάσχω σε κάποια sparring για να βρίσκομαι σε εγρήγορση και ετοιμότητα. Μετά το BATTLE το πρόγραμμα έχει ξεκούραση και δουλειά.

Επιμέλεια: Στέφανος Παπατριανταφύλλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου