Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΞΑΝΑ

Γιατί άραγε?
Γιατί βρίσκομαι σε αυτήν την χώρα, αυτήν την δύσκολη εποχή?
Γιατί με έχουν κάνει να φοβάμαι το αύριο?
Γιατί με ισοπεδώνουν με ανάλγητους φόρους και απανωτά χαράτσια?
Γιατί νιώθω πως πιά τίποτα δεν έχει νόημα?
Γιατί δεν με....
αφήνουν να χαρώ το παιδί μου και την οικογένειά μου?
Γιατί βάζουν τεκμήρια ακόμα και στην αναπνοή μου?

Διότι:

Δεν είχα καταλάβει πως αυτό το σύστημα με οδηγούσε στην σημερινή καταστροφή τόσα χρόνια με σχέδιο.
Δεν είχα καταλάβει πως αυτό το σύστημα το μόνο που θέλει απο εμένα είναι το πορτοφόλι μου.
Δεν είχα καταλάβει πως αυτό το σύστημα με θεωρεί ως ένα ΑΦΜ και όχι ως άνθρωπο με σάρκα και οστά.
Δεν είχα καταλάβει πως αυτό το σύστημα δεν νοιάζεται για την ζωή μου στο ελάχιστο.
Δεν είχα καταλάβει πως αυτό το σύστημα θέλει να μην έχω να φάω και να μην έχω δικό μου σπίτι.
Δεν είχα καταλάβει πως αυτό το σύστημα θέλει να με έχει δέσμιό του για πάντα.

ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ.

ΤΩΡΑ πέτυχαν ακριβώς το αντίθετο από αυτό που ήθελαν. ΜΕ ΑΦΥΠΝΙΣΑΝ.
ΤΩΡΑ νιώθω ξανά ΕΛΛΗΝΑΣ.
ΤΩΡΑ είμαι έτοιμος να πολεμήσω για να σώσω την οικογένειά μου και την ίδια μου την ζωή από αυτά τα αδηφάγα γεράκια.
ΤΩΡΑ είμαι έτοιμος να υπερασπιστώ τα ιδανικά και τις αξίες που έχει αυτός ο τόπος και οι συμπολίτες μου.
ΤΩΡΑ είμαι έτοιμος να αποτινάξω τους ξένους κατακτητές και τους εγχώριους συναδέλφους τους από τον σβέρκο μου.
ΤΩΡΑ είμαι έτοιμος να γίνω ελεύθερος ξανά.
ΕΣΥ?


KSIPNISTE RE

1 σχόλιο: